Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Erick

Medlem
  • Antal inlägg

    1
  • Gick med

  • Senaste besök

  1. Hej Vi är ett relativt litet företag med ca tio anställda som idag sitter på tre olika fastigheter. Flera av oss åker frekvent på möten och jobbar från platser utanför kontoret, parallellt med detta så behöver alla i bolaget en gemensam plats för att spara dokument, bilder och övrig media. Jag har fått för mig att molnlagring är lämpligt för oss och löser de flesta av våra problem, jag vet dock inte vilken leverantör man ska titta på eller om det är något speciellt man bör tänka på och behöver därmed hjälp i denna fråga. Vi behöver en tjänst som är Enkel (Flera i bolaget har begränsad datorkunskap) Flexibel (Vi behöver en gemensam plats samt att varje anställd behöver en egen mapp) Billig (Vi har tänkt oss någonstans upp till max 10 000kr) Jag använder själv Dropbox och tycker det är ett smidigt verktyg, jag blir bara lite osäker när Dropbox inte har någon Svensk support etc. Så, vad tycker ni vi borde kolla på?
×
×
  • Skapa nytt...