Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

DellLyssnar

Medlem
  • Antal inlägg

    41
  • Gick med

  • Senaste besök

  • Vunnit antal dagar

    1

DellLyssnar vann dagen: 20 oktober 2014

DellLyssnar hade det mest gillade innehållet!

Om DellLyssnar

  • Medlemstitel
    Användare

Senaste profilbesöken

Blocket med senaste besökare är inaktiverat och visas inte för andra besökare.

  1. Hej EnGubbe Jeg synes ikke lige jeg kan se hvilken model din dator er, men du kan finde en liste her, over alle de modeller vi har testet kompatible med Windows 10: http://dell.to/1FfFrYd. Dog er jeg enig i, at det lyder som om din processor/hardware ikke er kompatibel med Windows 10, specielt da Microsofts eget værktøj giver denne fejlmeddelelse. Microsoft har udarbejdet dette værktøj specifikt til Windows 10, for at undgå at man får opgraderet en maskine, med for gammel hardware, og dermed risikerer at støde på en masse problemer. Konklusionen må desværre derfor være, at du må prøve at se om en re-installering af Windows 7 ikke kan hjælpe på maskinens ydeevne, samt eventuelt lave en opdatering af dine driveres, da det i nogle tilfælde kan hjælpe. Held og lykke med det, Med venlig hilsen Karina Hansen Nordic Social Media Support Specialist Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook
  2. Ja, det er det samme som en redningskive, og du kan få brug for den hvis f.eks. din computer crasher, eller din harddisk dør og/eller bliver udskiftet. Selve återstillingspartion er ligger separat gemt på din harddisk og er pre-installeret fra fabrikken af. Denne kan bruges hvis du f.eks ønsker at lave en recovery til factory state, hvis du f.eks oplever problemer med ydeevnen eller lignende. For at få adgang til den, skal du blot skrive "recovery" i Windows 8 søge menuen, og vælge "Fjern alt, og geninstaller Windows". Bemærk at dette sletter alt du har gemt på maskinen, så det er ekstremt vigtigt at huske at tage en backup af filer & lignende. Med venlig hilsen Karina Hansen Nordic Social Media Support Specialist Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook
  3. Hej kiwi01 Jeg kan desværre ikke umiddelbart sige hvad der er gået galt udfra beskrivelsen, men såfremt du kun har brug for selve OS recovery mediet, vil jeg anbefale at du følger denne guide fra Microsoft: http://windows.microsoft.com/sv-se/windows-8/create-usb-recovery-drive Med venlig hilsen Karina Hansen Nordic Social Media Support Specialist Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook
  4. Hej Adam Hvis det ikke hjælper at opdateret drivers, så prøv eventuelt at kør en ePSA diagnostik for at checke maskinen for alle eventuelle hardware-fejl. Dette gøres ved at starte maskinen via fn+power, eller ved at trykke F12 ved opstart (når du ser Dell logo'et). Fortsætter problemet, eller får du fejlkoder efter kørt diagnostik, er du meget velkommen til at sende mig en privat besked med servicetag, så ser jeg med glæde nærmere på sagen. Med venlig hilsen Karina Hansen EMEA Social Media Outreach Professional Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook
  5. Hej Karin Prøv at tage et kig i denne guide: http://dell.to/1FcpRsN. Der er en masse nyttige råd & vejledning omkring trådløst netværk i Windows 7. Hvis ingen af forslagene hjælper, er du meget velkommen til at sende mig dit servicetag i en privat besked, så vil jeg med glæde se nærmere på sagen. Med venlig hilsen Karina Hansen EMEA Social Media Outreach Professional Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook
  6. Hej mactopen Her er en guide der viser hvordan du kan lave en factory reset af din maskine: http://dell.to/1uYStnf. Denne virker naturligvis kun såfremt den pre-installerede recovery partition ikke er slettet fra harddisken. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLyssnar
  7. Hej DAL30 Udover at rense maskinen for damm, kan du også prøve at opdatere din BIOS & Chipset driver, da det i mange tilfælde kan hjælpe en del på perfomance. Du finder de seneste drivers her: http://dell.to/1t4NGz3. Indtast blot servicetag, og siden finder automatisk de drivere der er relevante til din maskine. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLyssnar
  8. Hej ePlay Prøv at tage et kig i denne fejlsøgningsguide til lyd-problemer i Windows: http://dell.to/1lWE4xF. Hvis ingen af de foreslåede løsninger virker, så send mig gerne dit servicetag i en privat besked, så undersøger jeg sagen nærmere. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLyssnar
  9. Hej Jeppa0 Dimension E521 er ikke umiddelbart kompatibel med Windows 7, og det kan sagtens være derfor du har problemer med installeringen. Du finder den fulde liste over kompatible systemer her: http://dell.to/1jVLFPy Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLyssnar
  10. Hej Fredrik Du kan få hjælp til hvordan du laver en recovery/re-installering her: http://dell.to/1mVn8N4 Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLyssnar
  11. Hej selma Jeg vil råde dig til at lave en re-installering af maskinen, via din Windows 8 disk. Du skal muligvis opdatere dine drivers efterfølgende. Du finder de seneste drivers til din maskine her: http://dell.to/1frdBdq. Indtast blot dit servicetag, og siden finder automatisk de relevante drivers til din specifikke maskine. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLyssnar
  12. Hej Lars Prøv at skift fra "UEFI" til "Legacy" i BIOS. Det skulle muligvis hjælpe. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLyssnar
  13. Hej Sheriffen Udfra din beskrivelse, kunne det godt lyde som om, at enten dit motherboard eller processor har taget skade af overophedning tidligere, og derfor nu slår fra hver gang du tænder computeren. Jeg kan ikke udfra dit indlæg se hvor gammel din maskine er, men hvis du sender mig dit servicetag i en privat besked, vil jeg gerne checke din garanti status, og se om jeg eventuelt kan hjælpe dig. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook
  14. Jeg har bedt moderator om at redigere i dit indlæg, da servicetag aldrig bør gives i offentlige forum. Dette er en følsom oplysning, og kan i de forkerte hænder misbruges. Som tidligere nævnt, så kan USB problemet være relateret til software, og en re-installation vil muligvis rette dette. Du kan tage backup via DVD istedet. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook
  15. Hej Såfremt det ikke er en USB 3.0 port, er der ingen separat driver til den. Den ligger derimod under sammen med Chipset driveren. Dog kan det skyldes et software problem, at maskinen ikke kan identificere den, og en re-install hjælper eventuelt også på dette. Du kan få hjælp til re-install her: http://dell.to/19u2qOk Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook
×
×
  • Skapa nytt...