Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Stefan Garvander - PC för Alla

Medlem
  • Antal inlägg

    31
  • Gick med

  • Senaste besök

1 följare

Om Stefan Garvander - PC för Alla

  • Medlemstitel
    Användare

Profil

  • Kön
    Vill inte avslöja
  1. Hej, Det vore absolut trevligt att kunna erbjuda Norton. De är en av de aktörer vi kontaktat för att se om de är intresserade av ett samarbete. Stefan
  2. Hej, Detta är första gången vi kunnat göra ett så stort och omfattande test tillsammans med det oberoende testlabbet av-test.org, Norman har tidigare fått bra resultat i både våra och andras tester, så att deras senaste version skulle få ett mindre bra resultat kommer som en överraskning även för oss. Vår tanke är förstås att PC för Allas trogna prenumeranter ska få tillgång till ett bra och pålitligt antiviruspaket och vi undersöker nu möjligheten att även kunna erbjuda andra program. Vilket antivirus skulle du vilja ha i PC för Alla Bonus? Hälsningar, Stefan, Marknadschef PC för Alla
  3. Hej! Aj, aj, aj, vi har dabbat oss lite. Det erbjudande du fick var tänkt att gå ut till prenumeranter som bara provat en kortare prenumeration och inte är redo att bli helårsprenumeranter ännu. Alltså inte till er som redan är helårsprenumeranter. Tack Alexa för att du uppmärksammade oss på detta. Ni som är helårsprenumeranter men ändå fick erbjudandet kan välja att antingen tacka ja till erbjudandet. Men tänkt då på att ni inte får tillgång till förmånerna i PC för Alla Bonus. Eller så struntar ni i erbjudandet, då kommer en förnyelsefaktura på helår hem i brevlådan som vanligt. Och ni kan fortsätta att vara helårsprenumeranter och får fortsatt tillgång till alla förmåner. Har ni av misstag tackat ja, eller ångrar er, kontakta kundservice på pcforalla.se/kundservice eller tel 08-799 62 33 så rättar de till det. Jag ber om ursäkt om detta misstag ställt till det för någon helårsprenumerant.
  4. Hej, Mycket tråkigt om tv-mottagaren inte fungerat som de ska för en del prenumeranter. Innan vi köpte in denna premie så har vi självklart testat den ordentligt. Då fungerade allt som det skulle. Den enklaste lösningen är att ni som drabbats av problem kontaktar mig direkt så ser jag till att ni får nya drivrutiner, ny mottagare eller pengarna tillbaka om ni hellre vill det. Ingen ska behöva känna sig lurad av ett erbjudande från PC för Alla. Ni når mig på stefan.garvander@idg.se. Eggis, det du skriver om beskeden från kundservice oroar mig. Det är inte rätt att de lovar att skicka en mottagare till dig och att du sedan inte får någon ny mottagare. Jag ska undersöka vad som har hänt. Hälsningar, Stefan Garvander Marknadschef, PC för Alla
  5. Hej. PC för Alla har nyligen bytt kundtjänst. Detta gör vi för att ge läsare och prenumeranter ännu bättre service. Men under övergången har det funnits vissa problem. Den nya kundtjänsten har inte varit beredd på det stora antal ärenden som kommer via e-post. De har helt enkelt varit vana vid att det är fler som ringer än skickar e-post. Men detta borde vi på PC för Alla förstås kunna förutspå så det är en miss av oss helt enkelt. Jag ber om ursäkt för detta till alla er som drabbats. Detta problem är åtgärdat nu genom att det sitter fler på kundtjänst och svarar på e-post. I och med bytet av kundtjänst och byte av system för hantering av prenumerationer har vi också varit tvungna att byta kundnummer. Som det står tidigare i tråden så trycks kundnumret på plasten på tidningen. Att vi trycker på plasten och inte på tidningen beror på trycktekniska skäl och på postens rutiner. Så det går tyvärr inte att trycka kundnumret inne i tidningen på ett bra sätt. Helårsprenumeranter hittar också kundnumret i det senaste nyhetsbrevet från PC för Alla Bonus. Får ni inte nyhetsbrevet, anmäl er e-postadress till pcforalla@pressdata.se. Till er som e-postat kundservice och ännu ej fått svar, meddela mig på stefan.garvander@idg.se så ska jag se till att ni får hjälp snabbt. Återigen, jag ber om ursäkt för den långa väntetiden, vi gör allt vi kan för att förkorta den. P.S - vad tycker ni är en rimlig svarstid för e-post? 48 timmar, 24 timmar eller mindre?
  6. Hej, Jag är ansvarig för PC för Alla Bonus. Vi har bytt från F-Secure till Norman eftersom vi tycker att det är bättre för er helårsprenumeranter. Norman har ett par stora fördelar: * Norman kan installeras och användas på tre datorer samtidigt, F-Secure endast en dator. * Norman erbjuder support via e-post, F-secure erbjöd ingen support alls * Norman stödjer 64-bits versionen av Windows, det gjorde inte F-secure. Jämförelsen ovan är gjord mellan de versioner som respektive företag har erbjudit sig att ha med i PC för Alla Bonus. De versioner som säljs i butik kan ha andra prestanda och funktioner. För tillfället stödjs inte Norman Personal Firewall och Parental Control för 64-bit Windows 7. Enligt Norman är en uppdatering på gång som ska lösa detta problem. Så fort Norman släpper det kommer helårsprenumeranterna få tillgång till det. Jag har själv haft Norman på min dator hemma i över ett år och det fungerar bra. Jag tror och hoppas att våra prenumeranter kommer vara minst lika nöjda med Norman som de varit med F-Secure tidigare. Men stöter ni på något problem så meddela mig direkt. Stefan Garvander, Marknadschef, PC för Alla stefan.garvander@idg.se
  7. Hej! Tack för infon Alexa. Jag kollar upp det direkt. Självklart ska en länk som finns med i en annons fungera. Återkommer så fort jag vet mer. Edit: Har pratat med Fuji nu och de ska fixa problemet så fort som möjligt.
  8. Hej, Tyvärr fick några personer koder från CDON som inte var giltiga. Från PC för Allas sida ber vi om ursäkt för det extra strul drabbade dessa personer. Men alla som kontaktat antingen CDONs eller Sverigepremiens kundservice har fått nya fungerande koder. När människor är inblandade så blir det ibland fel och jag hoppas att ni har överseende med detta.
  9. Hej! Först och främst, tack för rosen! Alltid kul att höra att ni besökare/deltagare gillar vårt forum. Vad för slags tävlingar skulle ni vilja ha på forumet? Tar gärna emot tips!
  10. Tack för tipset! Tyvärr verkar den gamla versionen vara med även på nr 3s cd. Vi får se till att ändra det till och med nr 4. Den senaste versionen, version 5, kan ni ladda ner här.
  11. Vi gör ett litet test med att sälja PC för Alla och M3 i Elgigantenbutikerna i Stockholm. Vi behöver er läsares hjälp med att kontrollera om ställen med tidningarna syns bra i butikerna. Besöker ni en Elgigantenbutik nu i helgen eller början av veckan, ta en bild med mobilen av stället och lägg upp bilden här på forumstråden. Skriv också vilken butik det var och var stället var placerat (vid kassan, vid ingången, på dataavdelningen o.s.v). Som ett litet tack för hjälpen lottar vi ut en PC för Alla T-shirt för varje butik som det kommer in foton från. Elgiganten har 8 butiker i Stockholm, du hittar adress och kartor här. Lägger du upp bilder från flera butiker har du alltså större chans att vinna. Dessutom lottar vi bland alla inkomna bidrag ut en Philips trådlös HD-telefon! Vi behöver få in bilderna senast torsdag 5 februari.
  12. Läste artikeln om Alesis tape link och blev lite sugen på att köpa eftersom jag har en massa gamla blandband liggande hemma. Hittade en tysk sajt som har svenska priser men den var lite dyr, strax över 2 000 kr. Någon som har hittat den billigare någon annanstans?
  13. Hej Christer, Mycket tråkigt att din nödladdare gick sönder och att den nästan skadade din telefon permanent. Men om jag förstod ditt inlägg rätt så lyckades du till slut få loss biten som fastnat i din telefon? Jag beklagar att detta har hänt och vi på PC för Alla vill självklart kompensera dig för det som har hänt, antingen genom att skicka en ny laddare eller på något annat sätt om du inte vill ha en ny laddare. Enklast är om du Christer kontaktar mig direkt på stefan.garvander@idg.se. Om du har kvar den trasiga laddaren och den del som fastnade i telefonen vore det mycket bra om du kunde skicka den till mig. Det underlättar när jag tar upp frågan men vår leverantör. Självklart kompenserar vi portokostnaden. Nödladdaren är testad på olika sätt innan vi skickar ut den till våra läsare. Vi har testat den med mobiltelefoner från de flesta av marknadens tillverkare för att se till att den fungerar ordentligt. Men tyvärr verkar det som om det kommit med några måndagsexemplar i leveransen. Jag beklagar verkligen detta och är det några andra som råkat ut för det här problemet, kontakta gärna mig direkt. Jag nås lättast på e-post: stefan.garvander@idg.se eller telefon 08-453 60 00.
  14. Vi testar ett nytt sätt att nå ut till nya prenumeranter, därför auktionerar vi ut 300 halvårsprenumerationer på PC för Alla eller vår systertidning M3. Utropspriset är 1 kr. Passa på att buda om ni inte redan prenumererar! Auktionen sker i samarbete med Tradera, du hittar auktionerna här.
×
×
  • Skapa nytt...