Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
  • 🏆 Här på topplistan ser du en sammanställning över medlemmarna med högst anseendepoäng eller flest inlägg på forumet under vald tidsperiod. 

    Var generös och visa din uppskattning till andra medlemmar genom att rösta upp eller gilla deras inlägg! För varje positiv reaktion eller tumme upp (under inlägget) får medlemmen ett nytt anseendepoäng 
    👍

Topplista


Populärt innehåll

visar innehåll med det högsta anseende på 2020-10-23 på alla områden

  1. 2 poäng
    Automan

    LÖST Telia...hmmm

    Det kanske är så att supporten har aldrig varit med om att en konsument kan tänka sig att byta mobilabonnemang från en operatör till en annan. Vi konsumenter måste tänka på att inte överbelasta våra stackars mobiloperatörer med så komplexa problemställningar som att byta abonnemang 😂
  2. 2 poäng
    X-Men

    Windows 10 - Oktober 2020 Uppdatering

    Det går också att lägga Windows 10 på USB-minne om man vill göra en nyinstallation. Ett minne på 8GB räcker.
  3. 1 poäng
    mbgtmari

    Nätaggregator

    Det tänkte du/ni inte på, att admin (och kanske också moderatorerna) kan se vilken IP-adress varje inlägg kommer från!
  4. 1 poäng
    Cecilia

    Nätaggregator

    Är det en uppriktig fråga eller har ni bara tråkigt på skolan? Alla tre inläggen kommer ju från samma IP-adress. Cecilia Moderator
  5. 1 poäng
    Hakinger

    LÖST Telia...hmmm

    Nästa kapitel i följetongen. Då ringde jag kundtjänsten och följde Lighhouse2's rekommendation om att hota med att säga upp abonnemanget. Då blev det lite fart och hon skulle fixa det. Men efter att ha försökt i en halvtimma sa hon att det är nåt tekniskt fel vid porteringen och hon skulle lägga upp ett ärende till teknikerna. Hade jag inte haft ryggstöd på stolen hade jag ramlat ur den. Detta var nämligen detta som var sagt gjort redan i måndags. Och det blev ju "eskalerat" igår. Det var tydligen lögn, för dagens support kunde inte hitta någon notering om det men skulle nu göra det på riktigt Så det senaste är att först på måndag hamnar det hos teknikerna. Jag hörde på hennes röst till slut att hon tyckte det var otroligt pinsamt, stammade nästan så jag tyckte lite synd om henne, och jag lovades återigen kompensation. Jag sa att hon skulle lägga till i noteringarna att jag förväntar mig inget annat. Jag har av någon anledning tappat ilskan och börjar tycka att det är riktigt komiskt. Så jag ska vänta till på måndag och se om det blir fixat. Blir det fixat så ska jag se om jag blir nöjd med kompensationen, tänker inte bara nöja mig med t.ex. att jag slipper betala första månaden utan ska vara nåt jag har nöje av länge. Annars säger jag upp det trots att de fixat problemet, om de nu inte lovar en kompensation som inte är av denna världen. Likaså om det inte blir fixat på måndag naturligtvis. Men då ger jag upp det porterade numret och tar ett nytt för snabbare hantering. Antar (hoppas) att jag kan gå till typ phonehouse och få ett simkort med abonnemang som börjar gälla direkt? (Jag fixade räkningarna jag nämnde tidigare genom att byta betalningen för Apple Pay från telefonräkningen till kreditkort, så det löste sig i alla fall)
  6. 1 poäng
    MH_

    LÖST Pivottabell visar inte alla poster

    Se till att "formelåret" är siffror. Antingen genom att multiplicera med ett (OM, sammanfoga osv)*1 Eller omge formlerna med en "textnum" =TEXTNUM(OM, sammanfoga osv)
  7. 1 poäng
    Mikael63

    Välkomna till det nya, lite dummare IT-samhället (upplösningen)

    Ja, men det är väl inte det som är bristen i detta ärende? Bristen är väl att tv-boxen måste anslutas med nätverkskabel? Står det någonstans?
  8. 1 poäng
    Cecilia

    Windows Insider Preview

    Bygge 9042.608 (KB4580364) för 20H2 har nu gått ut till kanalerna Release Preview och Beta och det innehåller väldigt många fixar, se https://blogs.windows.com/windows-insider/2020/10/22/announcing-windows-10-insider-preview-build-19042-608-20h2/.
  9. 1 poäng
    Hakinger

    LÖST Telia...hmmm

    Fast jag tror att porteringen är klar, enligt supporten har de fått telefonnumret från Tele2, och Tele2 stängde av mig förra torsdagen, den 15:e redan. Tanken var att den 16:e skulle Teliaabonnemanget aktiverats enligt bekräftelsen jag fick förra måndagen... Jag frågade faktiskt om hur jag skulle göra ifall jag tröttnade och ville ta någon annan och då fick jag reda på att porteringen till den nya skulle ta fyra dagar, och då är det säkert fyra vardagar de pratar om :/. Det är tydligen standard. Så hur jag än gör sitter jag i skiten. Jag får se imorgon hur jag gör om de inte har lyckats fixa det. Jag skulle tippa att då abonnemanget inte är igång så kan jag säga upp den när jag vill. De har inte levererat det jag beställt så de kan inte ha mycket att säga till om även om ångerveckorna passerat. Men oj vad jag ska propsa på om kompensation, för alla i supporten som jag pratat med skäms som hundar och säger att så här ska det inte gå till. De har inte hört talas om något liknande som jag förstått det. Jag tar gärna en höjning till 250Mbits abonnemang på mitt fiber i ett år utan extra kostnad som plåster på såren
Denna topplista är satt till Stockholm/GMT+01:00


×
×
  • Skapa nytt...