Hoppa till innehåll

Foto

Borttagning av filer

• Vänligen logga in för att kunna svara
Inga svar i detta ämne

#1 baah

baah

Användare

• Medlemmar
  • PipPip
  • 33 inlägg

Postad 14 januari 2004 klockan 11:44

Hej!

Har ett irreterande problem:
När jag tar bort en större fil(200 MB och uppåt), så hänger datorn sig en stund(kan vara upp till en minut). Detta gäller när jag tar bort filen från det ena hårddisken(Seagate Barracuda 7200.7 120GB 2MB), men inte när jag tar bort filerna från det andra hårddisken (en äldre samsung à 20 GB).

Jag har windows 2k installerat(i samsung hårddisken), Athlon XP 2400+ och DDR-RAM PC2700 512MB.

Tacksam för hjälp.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Senaste trådarna

pc för alla Senaste nytt

• Microsoft hånar Siri i ny reklamfilm

2014-jul-28, 10:47
    I en ny reklamfilm antyder Microsoft att företagets Cortana är en långt bättre digital assistent än Apples Siri.
  • Pirate Bay satsar mobilt

2014-jul-28, 07:00
    Efter nästan tio år har Pirate Bay släppt en ny version av fildelarsajten som nu fungerar på mobila enheter.
  • 6 sajter att besöka i dag på Bellmandagen

2014-jul-26, 07:01
    I dag, 26 juli, är det Bellmandagen. Det firas på bland annat Skansen, men även du därhemma kanske vill plocka fram några epistlar och sjunga och s...
  • 13 gratis tidsfördriv för regniga sommardagar

2014-jul-25, 14:29
    Regn? Inga vänner hemma? Då och då är det skönt med enkla "tidsdödarspel", som får fylla stunderna i väntan på något annat.
  • Här är hotellen med snabbast internet

2014-jul-25, 10:40
    Är internet viktigt för dig när du är ute och reser finns det nu en smart guide som visar hotellen med de bästa internetkopplingarna världen över.
  • Här är nya betan av Chrome för Android

2014-jul-25, 07:32
    Den senaste testversionen av Chrome för Android ger en försmak av hur nästa version av Android kommer att se ut.
  • Här är Firefox 31

2014-jul-24, 12:30
    Mozilla släppte i går Firefox 31 som innehåller en bunt buggfixar samt bättre skydd mot skadliga webbplatser.
  • Microsoft skrotar Surface Mini

2014-jul-24, 02:49
    Än en gång har Microsoft tvingats göra en nedskrivning av Surface och antyder att planerna på en Surface Mini har lagts ned.
  • Här är nya Google Play

2014-jul-23, 10:44
    Google meddelade i dag företaget släpper en ny version av app-butiken Google Play.
  • "Nya bilder på Windows 9 läckta"

2014-jul-23, 07:20
    En teknikblogg uppger att man lyckats få tag på nya bilder som visar hur Windows 9 kommer att se ut.

Prenumerera på nyheter

Missa inte PC för Allas
smarta nyhetsbrev
Läs mer om nyhetsbreven här!
  PFA Express
  Veckans surftips
  Extreme
PC för Alla-nätverket