Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Facebook - ta bort användarnamn


kiwi01

Rekommendera Poster

När jag loggar in på Facebook (i Chrome) klickar jag i rutan för användarnamn - en av mina gmailadresser - som är sparad och går sedan vidare till lösenord. Sedan någon tid tillbaka finns där även min andra gmailadress, comhemadress och hotmailadress till en besökande som vid ett tillfälle läste sitt hotmail men absolut inte loggade in på Facebook.

Hur får jag bort de överflödiga adresserna från just denna plats utan att behöva rensa dem från samtliga platser?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ove Söderlund

Info i denna länk:

Hantera sparade lösenord (Google Support)

 

Saxat från den sidan:

 

Radera ett sparat lösenord
Du kan när som helst ta bort sparade lösenord från Chrome eller radera alla sparade lösenord.
 
Öppna Chrome på datorn.
Klicka på Mer Mer uppe till höger och sedan Inställningar.
Klicka på Visa avancerade inställningar längst ned.
Under Lösenord och formulär klickar du på Hantera lösenord. En lista med sparade lösenord visas.
Välj önskad webbplats under Sparade lösenord och klicka på Radera Radera.
Klicka på Klar.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr gav det inte önskat resultat! :(

Först visas en lista med sparade lösenord som består av webbadress, min mailadress och lösenord (dolt).

Bland dem fanns en för mig okänd webbsida åtföljd av "gästens" hotmailadress och lösenord. Jag tog bort denna uppgift.

Efter det kommer en lista med ej sparade lösenord, bland dem hittade jag webbadressen till facebook i tre olika varianter, men utan mailadress och lösenord, jag har ju valt att inte spara dem. Jag klickade bort alla tre varianterna.

 

Min "andra" gmailadress kommer inte längre upp när jag loggar in på Facebook, men min comhemadress gör det liksom "gästens" hotmailadress. Jag har gjort detta flera gånger om, tömt webbläsaren, startat om men det hjälper inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...