Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Spara Word


kiwi01

Rekommendera Poster

Jag skriver rätt ofta Worddokument - har nu Office2016, och W10 - och när jag sedan i vänstermenyn klickar på "spara som"  är det alltid OneDrive som kommer upp som förvalt alternativ. Men det är inte där jag sparar utan skulle vilja att  "den här datorn" kommer upp som förstaval.  Kan jag göra något?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pelle Penna

I Word och under Alternativ och Spara, så kan du ange standardkatalog

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Följ föregående tråd och bocka i "Spara på datorn som standard". Fungerar om det är angivet "C:\Users\Ditt anvnamn\Documents\" under "Lokal filsökväg som standard".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...