Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vill du hjälpa oss att forma två nya varumärken?


Mikael Lindkvist
 Share

Rekommendera Poster

Mikael Lindkvist

Hej mina vänner! Vi kommer innan sommaren att lansera två nya, spännande bevakningsområden och behöver er hjälp. Vi behöver främst hjälp att designa en 3D-skiss och ta fram logotyper och grafisk profil till nya sajter. Vi söker därför personer till en "panel" som tillsammans med mig kan forma hur vi på ett snyggt sätt kan presentera våra framtida bevakningsområden. Är du personen vi söker eller känner du någon som vill vara med? Tveka inte i så fall, kontakta mig direkt på mikael.lindkvist@idg.se. Ersättning för de olika uppdragen utgår självklart.

 
Mikael Lindkvist, Chefredaktör
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 years later...
ChristerE

I går, lördag, fanns ett inlägg här ett tag som sen raderades. Innehållet såg mest ut att göra reklam för den som skrev det, och hen kanske inte uppfattade att tråden är flera år gammal.

 

Att just det inlägget raderades utan vidare har jag ingen kommentar till, men undrade lite varför tråden inte låstes, som det brukar göras när gamla trådar spammas. Förfrågan lär ju knappast vara aktuell längre. Om den låses så ta gärna bort mitt inlägg först också, eller behåll det.

 

Bild.jpg.f94259b4206f47d019134ce8364106a3.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Laso locked this ämne
7 timmar sedan, skrev ChristerE:

Att just det inlägget raderades utan vidare har jag ingen kommentar till, men undrade lite varför tråden inte låstes, som det brukar göras när gamla trådar spammas.

Det var ett misstag för jag kommer ihåg att jag tänkte låsa tråden men sen kom väl något i vägen och det blev bortglömt.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share

×
×
  • Skapa nytt...