Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Menace

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag använder programmet RegHunter för att söka efter felaktigheter i registret. På senaste tiden får jag dagligen felmeddelanden i kategorin "Platser för programvara". Det är en extra "file extension" som adderas till exempelvis .exe och .dll filer. Det ser alltid likadant ut och de kommer alltid i par med texten ".FriendlyAppName" och ".ApplicationCompany". Jag har kontrollerat med Enigma Software som levererar programmet RegHunter men de har inget vettigt svar. Jag har provat att avinstallera nyligen tillagda program utan resultat. Är det någon som har en idé om vad detta är, om det är något farligt och hur jag kan åtgärda detta.

 

Med Vänlig Hälsning

Dennis Schäfström

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Dennis!

 

Kan du göra en skärmbild av hur det ser ut så tror jag det blir lättare att förstå vad RegHunter reagerar på?

För att göra en skärmbild kan du använda Windows-programmet Skärmklippverktyget och sidan //eforum.idg.se/topic/350602-guide-bifoga-filer-p%C3%A5-eforum/ beskriver hur du laddar upp en bild tillsammans med ditt svar.

 

Vad har du för Windows-version?

 

Sen är det så med registerstädare att de ofta falsklarmar och normalt är helt onödiga att använda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...