Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ska göra backup - behöver hjälp


Spac3man

Rekommendera Poster

Risken finns alltid om än liten...men framförallt är det punkt två som är det farliga med spegling.

 

Men men bättre än inget som sagt och man gör vad man kan med det utrymme man har.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Risken finns alltid om än liten...men framförallt är det punkt två som är det farliga med spegling.

 

Men men bättre än inget som sagt och man gör vad man kan med det utrymme man har.

precis precis, och jag känner inte att jag vill skaffa mer diskar nu.

och om jag skulle använda mig av backup och spara allt så skulle det bli jobbigt för mig att hålla koll på vad jag sett och inte sett av alla filmer och matcher

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
jag vill skapa en "system image" och spara den på min nas men när jag ska välja

"network location" så dyker inte nasen upp i listan. det bara står och tuggar och sen kommer bara mina delade mappar från min dator upp men inte min nas. 

 

jag har win7 ultimate SP1 och nasen finns som en nätverksmapp under min dator och det går att komma åt allt på den så det borde fungera tycker man.

 

är det något som jag behöver aktivera någonstans för att det ska funka?

 

går säkert att göra detta med aomei's program men jag vill ändå prova detta med windows egna inbygda prog eftersom jag både har skapat "system images" med det förut och även installerat dom med ett lyckat resultat.

 

nån som är duktig på detta och vet hur jag ska göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...