Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Håkan B

Rekommendera Poster

Hej.

 

Min fotosida har kommit ut på nätet, ser fram emot att få besök där från er alla, kom och titta på mina foton som jag har tagit. Besök bewert.se och lägg gärna till den bland dina favoriter.

 

Hälsningar

 

Håkan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

videofotografen

Jag tycker inte den bild du lagt på förstasidan är representativ för dig som fotograf... om du nu verkligen ÄR fotograf till yrket. Om inte min skärm är helt felkalibrerad så ser det ut som om bilden med segelbåten har kraftigt blåstick och det är kanske inte det första jag tycker du bör lägga upp på din ENTER-sida.

 

För övrigt tycker jag bilderna ser helt ok ut, åtminstone de bilder som är tagna i Thailand. Vad är de tagna med för kamera?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...

Jag tycker inte den bild du lagt på förstasidan är representativ för dig som fotograf... om du nu verkligen ÄR fotograf till yrket. Om inte min skärm är helt felkalibrerad så ser det ut som om bilden med segelbåten har kraftigt blåstick och det är kanske inte det första jag tycker du bör lägga upp på din ENTER-sida.

 

För övrigt tycker jag bilderna ser helt ok ut, åtminstone de bilder som är tagna i Thailand. Vad är de tagna med för kamera?

Jag är inte fotograf till yrket, utan gör detta på hobbybasis som framgår av sidan om du läst "om mig". Där hittar du även vad jag använder för utrustning. Bilden med båten är precis så som den skall vara, tagen under "blåtimmen" med en längre slutartid just för att få fram en lagom oskärpa i båten medans resten i bilden är skarpt, kom några lagom små och mjuka vågrölser i vattnet som jag utnytjade. Kameran har varit monterad på ett stativ  vid fototillfället. senare under natten fanns möjlighet att få till bilden med en stor fullmåne strax ovanför horisonten, tyvärr så ville jag inte störa resten av familjen som låg och sov i båten, med att hämta fram fotourustningen ombord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...