Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Något tipps på en bra mobil?


Krokodilen1999

Rekommendera Poster

Krokodilen1999

Hej!

Så fort jag såg att telefonen Oneplus x hade kommit skrev jag upp mig direkt på invitelistan. Men jag har nu väntat ett bra tag och mitt behov av en ny telefon är stort. Därför har jag tagit beslutet att sluta vänta på en inbjudan. Utan fråga om någon därute hade något tips på en kraftfull telefon som är värd pengarna. Helst inte över 3000 kr. 

Vore tacksam för svar/tips!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en Samsung S4+ som jag är väldigt nöjd med, faktiskt förvånansvärt nöjd då jag kan klaga på det mesta.

Det är en telefon som arbetsgivaren tillhandahåller men skulle jag "tvingas" köpa en ny/egen telefon skulle jag tveklöst välja samma.

Samma för att jag då vet vad jag får, att den har precis alla funktioner man kan tänka sig.

Ja, om budgeten inte vore ett hinder skulle jag väl skaffa en S5 eller en S6, bara för att de är nya modeller, men jag skulle då inte veta vad jag får för pengarna.

(jo, en S5 har jag lite koll på)

 

Nej, den är inte ny på marknaden men jag har inget behov av en statuspryl.

 

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2300405

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har köpt en Huawei Honor 6. I Net On Net butiken i Göteborg.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2772521

Det jag verkligen gillar är att det går att ställa den i extremt energisparläge. Då räcker batteriet en vecka och det enda som fungerar är att den

tar emot telefonsamtal

tar emot SMS

vilket är fullt tillräckligt för mig.

När jag inte använder den för att göra nått själv.

 

Ja självklart är det enkelt ändra energisparläget till medium om jag vill tex ringa, skicka sms, kolla maillen osv.

där jag behöver hela Android.

 

Det som var lite knepigt var att enkelt hitta ett skyddande hölje.

Men Samsung Galaxy A5 har nästan identiska mått och på Teknikmagasinet hitta jag ett plasthölje till Galaxy A5 som passade efter tagit bort lite plast med ett smalt stämjärn och en broder(?)sax.

Ja det finns ju anpassade höljen att handla på nätet till Honor 6. Men jag valde snabba vägen på en lokal butik i stan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

ZTE Blade V6 är en väldigt prisvärd mobil som liknar iphone 6 väldigt mycket, men kör android. Letar du efter en billig, men ändå bra mobil är detta ett bra alternativ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...