Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Denver TID-80042


mrfilleflopp

Rekommendera Poster

Hej min grabb fick en Denver TID-80042 för ett tag sedan. Den har legat undanstoppad ett tag eftersom den inte användes.

Men så skulle ha börja använda den igen men något märkligt hade hänt.

Det gick inte att ladda ner appar via Google Playstore och inga foton gick att spara.

Utan den klagade bara på att där inte fanns ledigt utrymme. I plattan sitter det ett 32GB stort micro SD-kort som är helt tomt.

Jag kunde även formatera kortet genom plattan men den kunde fortfarande inte spara information för det klagade på utrymmesbrist.

Så jag gjorde då en factory-reset på plattan och sedan dess har den hängt sig i bootloadern.

När jag trycker igång plattan står det DENVER i ett par sekunder sen kommer android fram och sen står dn där och blinkar med texten.

Men den kommer inte vidare och öppnar upp plattan.

Jag har startat den i recoverymode och tömt alla cache och liknande men inget hjälper.

En dag testade jag att bara låta plattan ligga och se om den till slut kunde starta. Men den bara loopar i bootläget liksom.

 

Så jag hoppas någon här inne har några ideér på vad jag kan testa. För han vill verkligen få igång sin platta igen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Hej Cecilia

Ja det har jag och de har inte svart tillbaka ännu.

Har nästan gett upp och kommer nog förse bin son med en ny platta i julklapp.

Den var ju ganska billig när jag köpte den till honom och vad jag förstått är det inte alla som är nöjda med dessa low-price plattor.

Så det blir nog någon annan modell från en mer tillförlitlig tillverkare.

Har själv en Samsung galaxy tab som jag är ruskigt nöjd med. 

Så han får nog en ny samsung i julklapp det är både enklare och roligare för honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Har själv en Samsung galaxy tab som jag är ruskigt nöjd med. 

Så han får nog en ny samsung i julklapp det är både enklare och roligare för honom.

 

Det går inte att jämföra en Denver med en Samsung helt enkelt.

Bra val! :thumbsup:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...