Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Spy Hunter


tfhdesign

Rekommendera Poster

Seriöst är det väl men det är inte särskilt bra på att få bort skadliga program, inte värt pengarna om man säger så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nnnnnnnnnnu har jag provat Malwarebytes, eset. superantispyware, Norton Power Eraser. Panda online scanner och ccleaner, windows defender - finns det ngt annat program som tar bort malware, toolbox(es), players, video downloaders och liknande?
Tänkte städa lite innan jag kör in  Win 10 home ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående Hola, som du har åtminstone som tillägg i Firefox, se:

http://www.idg.se/2.1085/1.628873/populara-vpn-tjansten-hola-saljer-ut-din-uppkoppling-for-ddos-attacker

http://www.idg.se/2.1085/1.629271/hola-ar-varre-sakerhetshot-an-man-trott--kan-starta-program-pa-din-dator

 

Jag kan inte se att det är något reklamprogram eller -tillägg i datorn. Vad hade du tänkt dig att antivirus- och antispionprogrammen skulle ta bort?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan va Hola som spökar och min hhd arbetar lite mycket ibland, är från 2008
så det kan också va åldern.
Tittar på ett program Livestream(usa) en gång per vecka ca 2 tim/gång med hola inställt på Tyskland. Kan jag bara installera Hola en kvart innan programmet börjar och när det färdigt avinstallerar jag Hola igen tills nästa vecka. Så enkelt är det väl inte?
Pcforalla hade för ett tag sedan artikel om hur man skulle installera Hola och njuta av att t ex kunna se amerikansk tv ... nu låter det alltså annorlunda
 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan se vad det är som använder hårddisken i programmet Resursövervakaren och det kan du starta från fliken Prestanda i Aktivitetshanteraren när du tycker att hårddisken verkar användas mer än normalt..

 

Jag vet för lite om Hola för att svara på frågor om det. Informationen om Holas dåliga beteende kom helt oväntat för de flesta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...