Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

raderade bilder


pinglan100

Rekommendera Poster

Hej.

Har en Samsung S4.

Tog fina bilder under Midsommarhelgen..o skulle gå in i Galleriet.Råkade av nån konstig anledning radera dem..blir så ledsen över detta.Kan jag på något sätt få tillbaka dem.

Tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

Har en Samsung S4.

Tog fina bilder under Midsommarhelgen..o skulle gå in i Galleriet.Råkade av nån konstig anledning radera dem..blir så ledsen över detta.Kan jag på något sätt få tillbaka dem.

Tacksam för svar.

Det första du ska göra är att sluta använda kameran eller vad det nu är. Jag har inte tagit reda på vad det är för modul du använder. Annars riskerar du att  bilderna inte kan återställas.

 

Recuva kan rädda dina bilder 

http://www.sweclockers.com/forum/trad/1319188-fa-tillbaka-raderade-bilder-fran-mobilen

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har inte synkat dem med någon molntjänst automatiskt? Kanske de finns kvar där?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det första du ska göra är att sluta använda kameran eller vad det nu är. Jag har inte tagit reda på vad det är för modul du använder. Annars riskerar du att  bilderna inte kan återställas.

 

Recuva kan rädda dina bilder 

http://www.sweclockers.com/forum/trad/1319188-fa-tillbaka-raderade-bilder-fran-mobilen

/Maria

Tack Maria för ditt svar.

Jag har inte använt kameran.Hur gör jag när jag har klickat på länken..gör jag det direkt på mobilen eller via datorn.

Vad är modul.Tacksam.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har inte synkat dem med någon molntjänst automatiskt? Kanske de finns kvar där?

Hej o tack för ditt svar...men vad är molntjänst.har ingen aning om jag har synkat nåt.Hur får jag veta det.

Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan vara till dropbox, till google, till picasa med flera. Om du inte vet om det så har du det nog inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Maria för ditt svar.

Jag har inte använt kameran.Hur gör jag när jag har klickat på länken..gör jag det direkt på mobilen eller via datorn.

Vad är modul.Tacksam.

Du laddar ner recuva till datorn. Sen kan man väl koppla mobilen till datorn jag vet inte riktigt hur man gör. Jag har ingen mobil själv. Du ska inte använda mobilen som du har kamera i alls till du har laddat ner recuva inte ens att surfa på!

 

Modul brukar jag använda som synonym till pryl, mojäng  mm när jag inte vet vad den saken heter. Men en modul i datasammanhang är nåt annat. Modulkontakt och modulkabel säljer Kjell & Company bl.a .

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Maria för ditt svar.

Jag har inte använt kameran.Hur gör jag när jag har klickat på länken..gör jag det direkt på mobilen eller via datorn.

Vad är modul.Tacksam.

 

Följ rådet du fick i inlägg #3 i stället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

Har en Samsung S4.

Tog fina bilder under Midsommarhelgen..o skulle gå in i Galleriet.Råkade av nån konstig anledning radera dem..blir så ledsen över detta.Kan jag på något sätt få tillbaka dem.

Tacksam för svar.

Du har väl ett minneskort i den, börja med att ta ut detta, har du tur så är alla bilder på detta minneskort, dom flesta nyare mobiler brukar var inställda på att lägga sådan media på minneskort istället för att spara i telefon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 years later...

Om de raderade bilderna lagrades i SD-kort, blir det lättare att hämta dem från kortminnet. I stället om de fanns i telefonens interna minne kommer det att vara svårt och du kan behöva rota din Samsung beforing återhämtning. förlåt att förnya det gamla ämnet, kanske du kan prova Android Doctor för ett sådant problem

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...