Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Datorn stänger av och startar om


spinnare357

Rekommendera Poster

Om hårddisken är skadad kan den då fungera ibland och ibland inte?

Det står

och under står det

Man måste tydligen vänsterklicka efter första

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...

Vill bara tala om att problemet är löst för dom som undrar ur det gick.

Det var glapp/dålig kontakt som bl a Cecilia trodde. Någon hade en skruv lös, inte jag eller någon annan utan datorn.

Jag hade problem med en drivrutin till grafikkortet som kom med en uppdate och orsakade att skärmen blinkade. Detta hände en vecka efter jag köpt datorn. Det problemet ordnades genom att ladda ner drivrutin från Dells hemsida. Före detta bytte butiken ut hårddisken men glömde sätta dit skruven som håller den på plats. Den hade glidit åt sidan och det blev dålig kontakt. Inte bra med lösa förbindelser.

 

Tack för inlägg och visat intresse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad fint att det är löst och tack för att du berättade det för det är alltid intressant att få veta hur det går.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

 

Vill bara tala om att problemet är löst för dom som undrar hur det gick.

Det var glapp/dålig kontakt som bl a Cecilia trodde. Någon hade en skruv lös, inte jag eller någon annan utan datorn.

Jag hade problem med en drivrutin till grafikkortet som kom med en uppdate och orsakade att skärmen blinkade. Detta hände en vecka efter jag köpt datorn. Det problemet ordnades genom att ladda ner drivrutin från Dells hemsida. Före detta bytte butiken ut hårddisken men glömde sätta dit skruven som håller den på plats. Den hade glidit åt sidan och det blev dålig kontakt. Inte bra med lösa förbindelser.

 

Tack för inlägg och visat intresse

Jag måste bara få ge dig ett "gilla" för ditt ordvitsande när du redogjorde för lösningen. (Jag har inte läst tråden förrän nu.) Nä just det, inte bra med lösa förbindelser.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyfisherman
Det var glapp/dålig kontakt som bl a Cecilia trodde. Någon hade en skruv lös, inte jag eller någon annan utan datorn.
Den hade glidit åt sidan och det blev dålig kontakt. Inte bra med lösa förbindelser.

:D

 

Bra att du återkom och talade om vad rotorsaken var.

Gillas. :thumbsup:

 

Ps. Jag såg också denna gamla tråd först nu (tack vare mbgmari), men tyckte ändå det var värt en kommentar om det roliga ordvitsandet. Ds.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...