Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

God Jul


Gäst Tubular

Rekommendera Poster

Gäst Tubular

Hej.

 

Jag är nygammal - eller hur man skall uttrycka sig - här i forumet.

Vill önska samtliga medmänniskor här en riktigt God Jul (ursäkta alla andra, men en särskilt God Jul önskar jag till sign. Snow och sign. bgwm).

Och jag gör så med denna vackra jullåt;

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack  Tubular

 

Det var en vacker tanke till oss "Snow och mig, en helt underbar jullåt.

 

Jag är inte allt för känslig, men i detta fallet kom det ett par tårar 

 

(egentligen mer än så) Tack,Tack för omtanken

 

en extra God Jul på dig och naturligtvis till alla er andra här på forumet 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag instämmer med bgwm Jag är både tacksam och rörd för allt stöd som vi två bgwm och jag emottagit. Vacker julsång med härliga bilder. Det värmde. GOD JUL till Alla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag önskar också Er alla en...

 

post-73434-0-76575000-1419359307.jpg

 

 

Samt vinterhälsningar från NASA

 

thumb_lg.jpg

 

This infrared-light portrait unveils a collection of carved knots of gas and dust located 6,400 light-years away in a small portion of the Monkey Head Nebula. The nebula is a star-forming region that hosts dusky dust clouds silhouetted against glowing gas. Massive, newly formed stars near the center of the nebula (and toward the right in this image) are blasting away at dust within the nebula. Ultraviolet light from these bright stars helps carve the dust into giant pillars. The nebula is mostly composed of hydrogen gas, which becomes ionized by the ultraviolet radiation. As the interstellar dust particles are warmed from the radiation from the stars in the center of the nebula, they heat up and begin to glow at infrared wavelengths.

 

 

 

Ps. För den som är intresserad kan fritt ladda hem och skriva ut dessa särskilda bilder från NASAs Hubble Space Telescope. Kika in på denna sida: http://hubblesite.org/gallery/holiday/ och dom har också ett vägggalleri (Wall Murals) på menyn till vänster, där man kan skriva ut flera bilder till en enda stor bild, etc.

The cards are designed to be printed out at photo stores or online photo labs, though you can also use a home printer.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God Jul!

Fortsätter gärna den musikaliska inledningen med en av mina favoritsångerskor, som var 14 år 1958:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill också sända en tanke till dom som inte får vara med så länge till.

Problem med datorer mm känns plötsligt väldigt futtiga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...