Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

W Live Mail/Facebook


hup151_t

Rekommendera Poster

noterar att när jag öppnar programmet och får fram startsidan finns längst ner till vänster "underrubriker"       E-Post - Kalender - Kontakter - Feeds - Diskussionsgrupper. Klickar jag på "kontakter" får jag upp hur många som helst och många helt okända kontakter- allt "och lite till..) verkar hämtat från Facebook så antagligen har jag gjort nån form av integrering med E-posten. Högerklickning får jag upp olika alternativ men just "ta bort-knappen" kommer jag inte åt. vet nån hur jag får bort allt dessa tok??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du ingen gammal backup på dina kontakter så blir det att ta bort dessa förhand.

 

Öppna dina kontakter och håll inne Ctrl samtidigt som du klickar på några kontakter som du vill ta bort. När du markerat några stycken så högerklicka och välj Ta bort kontakt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja det är ju det vanliga sättet men när jag gör så och håller Ctrl nere och markerar t ex Barack Obama och Betongflickorna - vilka är 2 kontakter jag inte vill ha - och högerklickar får jag upp alternativen 1) skicka epost 2) kopiera kontakt till.  Inget annat alternativ. Har på en laptop samma OS och samma epost och same FB och där finns ingen koppling - men det är väl på denna maskin jag gjort "nåt".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...