Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

printa ut websida


rikardolino

Rekommendera Poster

När jag trycker ctrl + p för att skriva ut en websida, så kommer jag inte till en utskriftssida, utan jag måste spara sidan. Därefter får jag gå in och öppna filen jag har sparat för att kunna skriva ut det. Hur kan jag göra för att direkt komma till utskrift? Jag använder Chrome som webläsare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag skriver ut i Google Chrome genom att trycka Ctrl-p så kommer jag till en sida som ser ut så här om jag ska skriva ut denna sida på Eforum:

post-124424-0-35934300-1416241352_thumb.jpg

Om jag vid Destination trycker Ändra får jag upp ett fönster där jag kan välja vad jag ska skriva ut med:

post-124424-0-85768800-1416241531_thumb.jpg

Ska jag skriva ut med skrivare så väljer jag Usbprinter1 sist i listan.

 

Har du mer bråttom så använd Ctrl-shift-p istället.

 

Ser det inte ut ungefär likadant hos dig?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag skriver ut i Google Chrome genom att trycka Ctrl-p så kommer jag till en sida som ser ut så här om jag ska skriva ut denna sida på Eforum:

attachicon.gifSkärmklipp.JPG

Om jag vid Destination trycker Ändra får jag upp ett fönster där jag kan välja vad jag ska skriva ut med:

attachicon.gifSkärmklipp1.JPG

Ska jag skriva ut med skrivare så väljer jag Usbprinter1 sist i listan.

 

Ser det inte ut ungefär likadant hos dig?

 

Någon moderator kan ta bort detta inlägg, blev dubbelt.

Usbprinter1 fanns inte hos mej, men det stod modellnumret på min skrivare, och det funkade. Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Usbprinter1 fanns inte hos mej, men det stod modellnumret på min skrivare, och det funkade. Tack!

Det är så det ser ut på min dator. Givetvis har du andra skrivarenheter på din dator.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag trycker ctrl + p för att skriva ut en websida, så kommer jag inte till en utskriftssida, utan jag måste spara sidan. Därefter får jag gå in och öppna filen jag har sparat för att kunna skriva ut det. Hur kan jag göra för att direkt komma till utskrift? Jag använder Chrome som webläsare.

Hej.

Jag högerklickar på musen och då kommer en liten list fram och ett av valen är skriv ut och då kommer utskriftssidan fram och jag skriver ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...