Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Artikelsökning


koa

Rekommendera Poster

Vilken värdelös och krånglig  hemsida!!!

Har just köpt en ASUS-dator med windows 8.
Jag som alla andra som är van vid XP, Vista och Win7 har som bekant initialproblem med Win8.
Som prenumerant på PC för alla vill därför hitta artiklar om Win8 från senaste halvåret, t ex.

HUR BÄR JAG MEJ ÅT?

/Kjell Ove (24866)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gissar att du undrar om PC för Alla webbsidor. Eftersom det inte har hänt så mycket när det gäller Windows 8 under det senaste halvåret tror jag inte att det finns så många artiklar under den tiden utan det skrevs nog betydligt mer i samband med att Windows 8 resp. 8.1 kom ut för 2 resp. 1 år sen.

 

Men på sidan http://pcforalla.idg.se/ har du på slutet en lista över kategorier och där finns "Windows 8" så klicka på det. Då kommer det upp en lista över artiklar som handlar om "Windows 8" och de nyaste är överst.

 

Alternativt att du skriver in "Windows 8" (inkl. ") i sökfältet som finns precis under den översta röda menyraden. Då får du fram artiklar som innehåller frasen "Windows 8" med nyaste överst och du kan filtrera så att endast artiklar från senaste året visas.

 

Sen har Eforum i tråden //eforum.idg.se/topic/334882-windows-8-tips-trix/ många länkar för den som vill komma igång med Windows 8.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns hyggliga instruktioner att läsa om man skriver hjälp i sökrutan och väljer Hjälp och tips.

Rekommenderar att du snarast uppdaterar till Windows 8.1 om det ej redan är gjort.

 

LARSAS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...