Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

KjellKri

Rekommendera Poster

Otroligt dåligt! Så här svarar google på supportmailen.

 

support-se@google.com

 

Tack för att du har kontaktat Google Inc. Vänligen notera att e-mail skickade till e-mailadressen support-se@google.com varken kan läsas eller hanteras på grund av det stora antalet förfrågningar.

 

Varför har man då en mailadress??

 

Den stora mängden tyder ju på ett behov men är man stor så kanske man kan bortse från sina kunder!

 

Någon som vet hur man får support på Google Play - försvunna appar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du bytt telefon?

Har du rätt Google-konto på telefonen?

 

Vad händer om du loggar in på ditt Google-konto och väljer Google Play på datorn, leta upp en app där som du vet är installerad. Står den som installerad där?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart kan man reporta om man vet en bug i Youtube? Som har vart där i många år.

Längst ned på youtubes startsida så finns det en länk som heter Send feedback. Jag tror det är den man använder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Hej Tune

 

Jag ber verkligen om ursäkt men de är först idag som jag fått veta att det finns svar. Kanske har det hamnat i skräpposten.

 

Problemet gick emellertid inte att lösa eftersom jag skapat ett nytt konto med samma namn.

 

Kärnfrågan kvarstår dock, varför har man en mailadress för support och svarar att man inte bryr sig om den.

 

Hälsningar

Kjell

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skriv till Google för 2 år sen utan svar ännu. Dom både skriva i sin support varning kan ta ett par år innan du får svar från oss!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...