Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Skrivare sönder nu igen :-(


MariaE

Rekommendera Poster

Skrivare borde det vara skottpengar på. :-( Jag skulle skulle skriva ut från Google maps och då kom det ingen text inte ens papperet matades fram. Vet inte om alla kontakter sitter i . Jag får kolla det imorgon. Jag löste det genom att skriva av det jag behövde för hand. Den bästa skrivaren jag har haft var en panasonic matrisskrivare. Då kunde jag skriva ut från edit. Om jag sidbröt dokumentet manuellt kunde jag skriva ut i anteckningar också. Men den skrivaren slutade de tillverka färgband till :-( 

/Maria

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Canon MP190 Jag får kolla skrivaren i  morgon. Nu är jag trött efter att ha varit på hörselskadades riksförbund på hörselskadades dag. Jag vet inte hur gammal den är. Men jag skriver ut ganska sällan.

 

När den var ny skrev jag ut ganska mycket från nätet på engelska. Det är lättare att läsa engelska på papper tycker jag för då blir jag inte så trött i ögonen. Jag fick skriva om alla papper på engelska också för jag glömde att skriva ut dem med dubbelt radavstånd.

 

En laserskrivare torkar väl inte tonerna på ? Mina bläckstråleskrivare har bläcket torkat på så att de har förstörts. En som jag känner har haft en laserskrivare i flera år och den har funkat. Undrar just vad det var för märke... det var bättre förr.

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En laserskrivare är att föredra om man sällan använder skrivaren då tonern inte förändras med tiden. Utskriftkvalitén av text på vanligt papper är bättre än bläckstråleskrivarns. För fotografier är bläckstråleskrivare bättre än laseskrivare men sämre än vaxskrivare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kort skriver jag aldrig ut. De lämnar jag in till en fotobutik de som är bra som jag vill visa för andra. De flesta lagrar jag på DVD-R. Såna där skivor som bara förstörs om man lägger dem i mikron eller om man kör över dem med stolen. Nu ska jag inte ta några fler kort hemma om inte nåt speciellt händer.

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...