Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Program för att hitta lösenord sparade i webbläsare


maelbe

Rekommendera Poster

Hej,

min mor har givetvis glömt bort lösenordet till sin mail (outlook) men då hon har haft inställningen att hennes konton (outlook/Facebok) automatiskt öppnas (utan att användarnamn/lösenord behöver fyllas i) när hon går ut på nätet så säger det mig att lösenorden borde finns sparade i webbläsaren. Hon använder Explorer. Jag har tittat runt på nätet efter freeware som kan hjälpa till med att hitta lösenordet hon är på jakt efter, men jag behöver lite hjälp med att hitta något som är väldigt lätt att använda så att hon skulle kunna göra detta själv. Hon har mycket begränsad kunskap/förståelse och blir lätt frustrerad/arg och ger upp om det inte går som hon vill. Vilket är anledningen till att jag får sköta alla uppdateringar, installeringar, samt alla hennes supportkontakter vid sådana tillfällen - vilket inte är det lättaste att koordinera på avstånd. 

 

Så jag skulle uppskatta tips på program som är lätt att använda och inte orsakar några problem (läste att vissa kunde ge utslag i virusskyddet). Någon som använt ett bra program för detta? 

 

Vänligen,

maelbe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack,

laddade ner på min egen dator för att se om det funkade. Sparade mitt lösenord och ja, det dök upp när jag körde programmet. Får nu se om det funkar hos mor. 

 

Vänligen,

maelbe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...