emmatomas Postad 29 augusti, 2014 Share Postad 29 augusti, 2014 Köpte en bärbar asus dator i samband med experts konkursden har krånglat en tid med blåskärm ibland och otaliga omstarter.kontaktar Asus support och bifogar kvittokopiafår till svar att garanti inte gäller pga av att på kvitto står ettårs garantisamt att säljaren är i konkurs.på asus garantisida står inget om garanti pga var datorn är köpt mmpå ettiketten på datorn undersida står 24mån garanti.någon som haft liknande problem? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flyfisherman Postad 30 augusti, 2014 Share Postad 30 augusti, 2014 Du skall kontakta ASUS direkt, för det som står och du mer eller mindre medvetet gått med på är att du har ingenting som helst skydd från butiken; som numera gått konkurs. Du skall ta ASUS kod (serial nummer) och registrera detta till att börja med. Därefter så kontaktar du ASUS Garantiservice och förklarar problemet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.