Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

.NET Framwork 3.5 Windows8.1 svensk


tacksam

Rekommendera Poster

Såg på nätet att flera hade problem att installera .NET Framework 3.5 som vissa program skall ha för att fungera. Jag har försökt nu i ett par dagar utan att lyckas få in det. Någon på nätet menar att det är Windows8.1 som är problemet och dom fick installera om datorn till Windows8 så fungerade det. Jag vill helst inte behöva installera om för jag har lagt flera dagar på att installera min dator. Det måste väl finnas ett sätt att installera .NET även på Windows8.1???

Jag har testat flera saker utan framgång och hittade en fil som jag bifogar, min engelska är inte så bra så jag kan ha missa något, nästan all hjälp står på engelska.

Är det någon som har en lösning och som vill hjälpa mig så vore det bra, TACK.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Det har jag testat att aktivera det som du föreslår men programmet kommer ändå inte längre än till att det skall hämtas där blir det stopp. Får upp att jag skall kolla min uppkoppling till internet för den får ingen kontakt men min internetkoppling fungerar. Så, något annat förslag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla på länken i mitt föregående inlägg för en "offline-lösning" som använder installationsmediet (Windows-skivan).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...