Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Mycket problem efter ominstallation


mpower

Rekommendera Poster

Då min arbetsmaskin har rullat länge utan problem men plötsligt börjat kännas långsam och uppvisa lite problem beslöt jag mig för att göra backup och återinstallera. Installerade Windows 7 Pro. Men jag upplever diverse om inte ännu mer problem med datorn efter ominstallation. Det ända jag har installerat efter själva operativsystemet är drivisar till grafikkortet, Google Chrome och AVG Antivirus.

Den känns väldigt långsam och jag har problem att surfa till olika ställen som t.ex Facebook och vår webb mail. Chrome säger hela tiden att certifikatet inte är tillförlitligt och frågar om jag vill fortsätta eller ej. Fortsätter jag t.ex på Facebook så är det precis som den inte bryr sig om CSS, sidan ser katastrofal ut.

 

Vad kan ha hänt, vad kan vara fel, vad finns där att göra? Alla tips, förslag och idéer är välkomna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar som om allt med certifikat och så var något tillfälligt fel. Helt plötsligt fungerar all som det ska.  :)  :thumbsup:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utmärkt, många certifikatfel beror ofta på att klockan i datorn går fel och i så fall rättar det till sig när Windows synkroniserar mot en tidsserver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...