Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

LOST.DIR


Din_Parla

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag använder appen Storage Analyser på min Acro S för att hitta anledningen till varför jag har så ont om minne på telefonen. Hittade då en mapp som heter LOST.DIR som är på ca. 3GB. Har googlat för att se om det är riskfritt att ta bort denna mappen men har läst olika saker. Nu undrar jag om det är någon här inne som vet, är det riskfritt att ta bort mappen eller finns det t.ex. bilder eller fileri mappen telefonen behöver?

 

Tacksam för snabbt svar...

 

// Annika

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade då en mapp som heter LOST.DIR som är på ca. 3GB. Har googlat för att se om det är riskfritt att ta bort denna mappen men har läst olika saker. Nu undrar jag om det är någon här inne som vet, är det riskfritt att ta bort mappen eller finns det t.ex. bilder eller fileri mappen telefonen behöver?

Inte ofta det är frågor om dena telefon.

Jag har också en sådan. Storleken på mappen LOST.DIR är i min telefon 1.93 MB. Jag har 10.3 GB ledigt utrymme i Internlagring.

I mappen video fanns en default video som var ganska stor. Den raderade jag.

Bilder som jag tar med kameran sparas default i Internlagring, men jag har valt att spara fotona på ett SD-kort. Samma sak med musik, och bilder jag fört över från datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...