Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Windows 8...............


Gäst Qe2

Rekommendera Poster

Jag känner att jag vill uppmana tillverkarna av windows 8 där man försöker göra ändringar till det "bättre" med 8.1 och update 1 att söka vakanser som pottömmare på sjukhus där deras kvalifikationer är dugliga.

Tack för ordet!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är fel med win8?

Jag har haft det sedan dag 1 eller 2 och tycker det fungerar fint, använder dock inga appar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Win 8 har fungerar bra från start tycker jag. Med 8.1 blev det ännu bättre, (eller bättre vet jag inte personligen). Nu med den senaste uppdateringen på över 1 Gb så har vissa saker tillkommit som gör det enklare för de som inte vill lära sig nya saker. T ex. en list längst upp i alla appar med minimera och stäng-knappar. Dock går det fortfarande att ta tag i listen som innan och dra neråt för att stänga appen. Dock tror jag inte att majoriteten blir nöjda förrän nästa uppdatering kommer som ska innebära att den gamla startmenyn på skrivbordet ska komma åter.

 

Det blir ju då mer likt Win 7 och installationen ska känna av touchskärm eller inte och har man ingen dito så visar sig skrivbordet direkt.

 

http://www.sweclockers.com/nyhet/18554-microsoft-aterinfor-startmenyn-pa-riktigt Obs! läs sista stycket i artikeln.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...