Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Räcker dina Android och Ios utvecklarkunskaper till för denna utmaning?


TimLinden

Rekommendera Poster

Lästid: 2m

 

Om du är kompetent och kreativ nog att bygga en app med liknande funktioner som t.ex. Instagram, Pinterest eller Twitter (bildhantering samt en serverbaserad del ingår) använder sig av, då kan det här erbjudandet vara för dig.

 

Jag och min affärspartner är ägare av två firmor och har båda en gemensam idé om en app med stor potential. Eftersom jag och min affärspartner har en vilja att programmeraren ska känna sig bekväm, är valet av programspråk samt databaser helt upp till utvecklaren själv. Sedan står jag och min affärspartner för alla de ekonomiska och juridiska delarna samt marknadsföringen är också helt i våra händer med hjälp av Roschier advokatbyrå AB. Detta ger en väldig fördel för dig eftersom du endast behöver fokusera på de tekniska delarna.

 

Om du blir antagen för uppdraget blir du inte bara programmerare utan även en stor delägare i företagen vilket resulterar i virtuellt stora vinster. Är du bara det minsta intresserad av att delta i detta projekt, inte bara som programmerare men delägare, kontakta då mig via ett privat meddelande. Jag och min affärspartner är öppna för alla frågor kring projektet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...