Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Lite obekvämt


torpet12

Rekommendera Poster

Innan jag skriver ett inlägg brukar jag skriva ett utkast som får ligga och 'mogna' tills jag anser att det utrycker det jag vill säga på bästa sätt. Då kopierar jag texten och lägger in den i forumrutan. Har nyss upptäckt att denna möjlighet inte längre står till buds. Lite synd tycker jag. Eller har jag missat nå't?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gissar att du använder Internet Explorer 11 för det är ett känt problem med inklistring i den webbläsaren när det gäller forum som är baserade på IP Boards forumprogram.

 

Det brukar fungera om man först klickar på knappen som är längst upp till vänster i svarsrutan (kallas för "Källa" när man håller musen över den) innan du klistrar in något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske måste du dessutom använda dig av IEs kompabilitetsverktyg och lägga in webbplatsen eforum.idg.se i kompatibilitetsvyn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för bägge svaren. Eftersom det första förslaget föreföll enklast och dessutom fungerade så blev jag nöjd. Egen reflexion: Skall prova Chrome nästa gång. Tack med bugning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägg märke till att jag hade skrivit "dessutom" och för säkerhets skull fetmarkerat det ordet. Jag menade alltså att Cecilias tips om källa-knappen var en nödvändig åtgärd. Men det var ju bra att du talade om att det räckte med den åtgärden.

 

Prova gärna Google Chrome för med den får du inga inklistringsproblem. Och inte heller med Firefox för den delen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skall prova Chrome nästa gång. 

 

 

 

 

Prova gärna Google Chrome för med den får du inga inklistringsproblem. Och inte heller med Firefox för den delen.

 

Om jag får be:

en Chromium  baserad webbläsare tack.  Inte nödvändigtvis Googles chrome som spårar dig på minst 7 sätt.  Kör med IRON browser förslagsvis;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...