Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Till er moderatorer


Gäst Ayersrock

Rekommendera Poster

Gäst Ayersrock

Hej.

 

Jag vet inte i vilken kategori jag skall skriv detta i så det får bli denna. Jag tycker att alla vi som läser detta forum och lär oss otroligt mycket ska skänka en tanke till de makalöst kunniga moderatorerna som finns här på forumet. Ibland när man läser frågorna som kommer in och svaren som ges inom en kort tid av moderatorerna och andra undrar man om ni sover alls. Hur orkar ni?

 

I varje fall jag har lärt mig en massa under åren via detta forum och många gånger när man kört fast så finns lösningen i detta forum.

 

På alla frågeställares vägnar ( ingen misstycker nog om jag drar alla över en kam) vill jag önska Cecilia, Flyfisherman, Laso, Monshi och allt vad ni heter en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År och uppmana er att försöka få tid till Julförberedelserna och gå ifrån datorn ett tag. Vi frågeställare kan nog i dessa tider vänta på svar några dagar på våra ofta egendomliga frågor.

 

Än en gång, tack för allt ni gör och gjort för oss noviser som ofta svär vid detta nutidens fenomen med namn dator 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Instämmer med föregående talare och räknar gärna upp övriga moderatorer: Cluster, esd, flora50, Jonas__B. Ni gör ett kanonjobb, inte bara som besvarare av frågor utan även som moderatorer. När jag själv har behövt hjälp av en moderator, vilket har hänt,  har jag fått det väldigt snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj, det var verkligen trevligt att höra att det uppskattas, trots allt är vi alla här på vår fritid och försöker göra så gott vi kan, men kanske inte alltid når ända till mål.

 

Men det finns så otroligt många andra medlemmar på forumet som gör fantastiska insatser; ingen nämnd och ingen glömd och allt sammantaget så försöker vi alla tillsammans göra Eforum till ett trevligt ställe att vistas på och gärna att man då naturligtvis får ett och annat svar på sina bryderier, eller bara att ge sina synpunkter på saker och ting.

 

God Jul till er alla.

 

post-73434-0-58242200-1387571835_thumb.jpg

 

Mvh :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Instämmer helt och hållet med Flyfisherman och det är väldigt roligt att kunna hjälpa en och annan att lösa något problem.

 

God Jul och Gott Nytt År!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, alltid lika kul när vi får lite uppmuntran, jodå, vi är här allihopa frivilligt.

Kan bara hålla ,med Flyfisherman, att det är ju trots allt alla medlemmar här på eforum som gör så det blir ett eforum, vi moderatorer försöker bara hålla lite ordning,och svara på frågor när vi har något att tllföra vid behov när det behövs.

 

Men jag sällar mig till övriga och önskar också er alla en riktig

 

GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR  :D

 

 

 

post-13429-0-09072900-1387582988.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

 

Jag vet inte i vilken kategori jag skall skriv detta i så det får bli denna. Jag tycker att alla vi som läser detta forum och lär oss otroligt mycket ska skänka en tanke till de makalöst kunniga moderatorerna som finns här på forumet. Ibland när man läser frågorna som kommer in och svaren som ges inom en kort tid av moderatorerna och andra undrar man om ni sover alls. Hur orkar ni?

 

I varje fall jag har lärt mig en massa under åren via detta forum och många gånger när man kört fast så finns lösningen i detta forum.

 

På alla frågeställares vägnar ( ingen misstycker nog om jag drar alla över en kam) vill jag önska Cecilia, Flyfisherman, Laso, Monshi och allt vad ni heter en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År och uppmana er att försöka få tid till Julförberedelserna och gå ifrån datorn ett tag. Vi frågeställare kan nog i dessa tider vänta på svar några dagar på våra ofta egendomliga frågor.

 

Än en gång, tack för allt ni gör och gjort för oss noviser som ofta svär vid detta nutidens fenomen med namn dator 

Här får jag hålla med, Ayersrock. Är själv en inbiten novis och man kan ställa en fråga och nog tusan brukar det komma råd och tips som delges av de kunniga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...