Hej finns det något bra program för att förstora videofiler? De filer som jag laddar ner från
http://130.237.171.7...s/iwp_home.html är alldeles för små för att kunna visas bra i min DVD-videobrännare.
/Maria
Sida 1 av 1
Förstora videofiler
Skrivet 26 jun 2012, 11:39
Skrivet 26 jun 2012, 11:39
Skrivet 02 jul 2012, 16:38
Skulle tro att det bara är i tv-serier som CSI m.fl. som man kan trolla fram de pixlar som saknas...
Visst lär det gå att göra dem större men det blir avkall på kvalitét.
---
Varför måste människan anpassa sig efter tekniken - i stället för tvärtom?
Skrivet 02 jul 2012, 16:38
Skulle tro att det bara är i tv-serier som CSI m.fl. som man kan trolla fram de pixlar som saknas...
---
Skrivet 03 jul 2012, 07:16
Mikael63, den 02 jul 2012, 16:38, sa:
Vet du om det finns något program som kan redigera ihop två småfilmer. Jag hittade dock ett men då blir det en logga mitt i bilden...Då syns ju inte alla rörelser :-(
Freemake kan ialla fall satta ljud på de korta filmerna. Då kommer inte rutan "No Audio Codec" upp. Många andra teckenspråksfilmer som jag laddar ner är det ljud på men de är antingen alldeles för lätta för mej eller alldeles för svåra. Detta är ju ett lexikon med teckenexempel. Då kan jag ju ladda ner nästan vilka tecken jag vill. Många saknas dock. Jag kanske ska prova att lägga till en större ljudfil med fremake.
/Maria
Inlägget är redigerat av MariaE: 03 jul 2012, 07:23.
Skrivet 03 jul 2012, 07:16
Mikael63, den 02 jul 2012, 16:38, sa:
Vet du om det finns något program som kan redigera ihop två småfilmer. Jag hittade dock ett men då blir det en logga mitt i bilden...Då syns ju inte alla rörelser :-(
Freemake kan ialla fall satta ljud på de korta filmerna. Då kommer inte rutan "No Audio Codec" upp. Många andra teckenspråksfilmer som jag laddar ner är det ljud på men de är antingen alldeles för lätta för mej eller alldeles för svåra. Detta är ju ett lexikon med teckenexempel. Då kan jag ju ladda ner nästan vilka tecken jag vill. Många saknas dock. Jag kanske ska prova att lägga till en större ljudfil med fremake.
/Maria
Inlägget är redigerat av MariaE: 03 jul 2012, 07:23.
Sida 1 av 1

Logga in
Bli medlem

Citera flera inlägg