Sida 1 av 1
Svårläst tangentbord FN grått på svart
Skrivet 10 jun 2012, 13:46
Packade upp en ny Toshiba bärbar där extrafunktionera under FN är gråa och svåra att se. Mina gamla IBM är blåa och den har inbyggd belysning vid behov. Jag beställde och fick hämtat utan att jämföra, hur är andra?
Bilden visar PC Junior med sin första "dator"
Skrivet 10 jun 2012, 13:46
Packade upp en ny Toshiba bärbar där extrafunktionera under FN är gråa och svåra att se. Mina gamla IBM är blåa och den har inbyggd belysning vid behov. Jag beställde och fick hämtat utan att jämföra, hur är andra?
Skrivet 10 jun 2012, 16:56
Zeebald, den 10 jun 2012, 13:46, sa:
Min Samsung R 510 är funktionerna för FN-tangenten blålila i färgen och är därför lätta att se.
---
C:\Eforum\Stefan Eklinder>|
Skrivet 10 jun 2012, 16:56
Zeebald, den 10 jun 2012, 13:46, sa:
Min Samsung R 510 är funktionerna för FN-tangenten blålila i färgen och är därför lätta att se.
---
Skrivet 10 jun 2012, 17:00
Min Asus har orange FN, också lättläst.
Skrivet 10 jun 2012, 17:00
Min Asus har orange FN, också lättläst.
Skrivet 11 jun 2012, 16:14
På min Dell Latitude D505 är det blå text på svarta knappar och är svårlästa vid dålig belysning.
Men det är inte ofta jag använder Fn knapparna och dom jag oftast använder har jag lärt mig var dom sitter.
Skrivet 11 jun 2012, 16:14
På min Dell Latitude D505 är det blå text på svarta knappar och är svårlästa vid dålig belysning.
Men det är inte ofta jag använder Fn knapparna och dom jag oftast använder har jag lärt mig var dom sitter.
Skrivet 04 aug 2012, 16:18
Som tur är kom allt upp på skärmen istället, annars gäller rätt belysning och glasögon. Toshiba har varit bra förut och den är bra annars men kan det bli mer idiotiskt än att lägga grått på svart?
Jag jämför med Pricers elektroniska prislappar som är en bra metod men de vanligaste har svart på grått och är inte lättläst. De har andra färger också som antagligen är dyrare.
Inlägget är redigerat av PC Senior: 04 aug 2012, 16:20.
Skrivet 04 aug 2012, 16:18
Som tur är kom allt upp på skärmen istället, annars gäller rätt belysning och glasögon. Toshiba har varit bra förut och den är bra annars men kan det bli mer idiotiskt än att lägga grått på svart?
Jag jämför med Pricers elektroniska prislappar som är en bra metod men de vanligaste har svart på grått och är inte lättläst. De har andra färger också som antagligen är dyrare.
Inlägget är redigerat av PC Senior: 04 aug 2012, 16:20.
Sida 1 av 1
1 besökare läser just nu den här tråden, varav 0 medlem(mar) och 1 gäst(er)
Sök i Eforum
Senast obesvarade trådar
-
Boot sekvensen ändras och problem med uppstart av Win 7!
Forum: Windows 7 -
Reservdel fotogenlampa
Forum: Öppet forum! Ordet är fritt ... -
Namnge individuella säkerhetskopieringar
Forum: Windows 7 -
Hypersnabb batteriladdning!
Skärmen startar inte när ja öppnar locket
Forum: Bärbara datorer -
Process Lasso Pro FREE license
Forum: Program - övriga -
Dell panka
Mask On
Hur får man game.cfg att fungera i CS: Global Offensive?
Forum: Datorspel -
10 gratisverktyg för säkert nät
Forum: Säkerhet - övrigt

Logga in
Bli medlem

Citera flera inlägg