Jag letar efter ett progran som jag kan leka lite med och skapa mina egna "beats" med. Det är till att föredra om programet är gratis och att jag kan spara ner det fördiga programmet till datorn eller telefonen. Ska kanske tillägga att jag ENDAST vill använda mig av datorn och är nybörjare
Sida 1 av 1
Göra "beats" gratis
Skrivet 09 jun 2012, 23:20
Hej!!
Jag letar efter ett progran som jag kan leka lite med och skapa mina egna "beats" med. Det är till att föredra om programet är gratis och att jag kan spara ner det fördiga programmet till datorn eller telefonen. Ska kanske tillägga att jag ENDAST vill använda mig av datorn och är nybörjare
Jag läste runt lite här på forumet men inget kunde riktigt hjälpa mig!! Så jag uppskattar alla tips.
Skrivet 09 jun 2012, 23:20
Hej!!
Jag läste runt lite här på forumet men inget kunde riktigt hjälpa mig!! Så jag uppskattar alla tips.
Skrivet 12 jun 2012, 18:29
Ingen som kan hjälpa?
Skrivet 12 jun 2012, 18:29
Ingen som kan hjälpa?
Skrivet 04 okt 2012, 22:16
Du kan alltid ladda ner Demot till FL Studio och prova om du gillar det, inte så dyrt heller att köpa.
Edit: Jag tror att man ska kunna exportera och spara sina beats i demo versionen.
Inlägget är redigerat av Buurken: 04 okt 2012, 22:18.
Skrivet 04 okt 2012, 22:16
Du kan alltid ladda ner Demot till FL Studio och prova om du gillar det, inte så dyrt heller att köpa.
Edit: Jag tror att man ska kunna exportera och spara sina beats i demo versionen.
Inlägget är redigerat av Buurken: 04 okt 2012, 22:18.
Skrivet 10 okt 2012, 01:50
Allt är relativt till vilken nivå du vill hålla... Det finns ett ypperligt gratisprogram som heter Reaper det är ett gratis shareware, dvs du kan använda obegränsat.
Vill man köpa det och få support kostar det bara ett par tre hundra lappar.
Jag tycker att till att skapa beats är Ableton Live allra bäst. Jag kör det i studion tillsammans med Cubase och Studio One.
Dock så kostar de sistnämnda en del med de finns i olika versioner i olika prisklass. Men å andra sidan får man vad man betalar för.
Skrivet 10 okt 2012, 01:50
Allt är relativt till vilken nivå du vill hålla... Det finns ett ypperligt gratisprogram som heter Reaper det är ett gratis shareware, dvs du kan använda obegränsat.
Jag tycker att till att skapa beats är Ableton Live allra bäst. Jag kör det i studion tillsammans med Cubase och Studio One.
Dock så kostar de sistnämnda en del med de finns i olika versioner i olika prisklass. Men å andra sidan får man vad man betalar för.
Sida 1 av 1
1 besökare läser just nu den här tråden, varav 0 medlem(mar) och 1 gäst(er)
Sök i Eforum
Senast obesvarade trådar
-
Hypersnabb batteriladdning!
Forum: Öppet forum! Ordet är fritt ... -
lösen till appleid?
Forum: Mac-program -
Skärmen startar inte när ja öppnar locket
Forum: Bärbara datorer -
Bärbar Mac tillräckligt bra för redigering
Forum: Köpa/Bygga dator -
Process Lasso Pro FREE license
Forum: Program - övriga -
Dell panka
Mask On
Hur får man game.cfg att fungera i CS: Global Offensive?
Forum: Datorspel -
10 gratisverktyg för säkert nät
Forum: Säkerhet - övrigt -
Varning för ”Nummerupplysningen.se”
Forum: Öppet forum! Ordet är fritt ...

Logga in
Bli medlem

Citera flera inlägg