Hejsan!
Jag har en Iphone 3gs.
Just nu använder jag yahoo för min mail men funderar på att sätta en vidarebefordran från Yahoo till Gmail eftersom de har en del bättre funktioner som inte Yahoo har.
Nu är det bara det att jag inte vill förvirra folk och visa en adress från Gmail också, eftersom jag officiellt har yahoo och jag tänkte slippa gå ut med en ny adress.
När jag lägger upp Gmailkontot i Iphonen måste jag uppge en mailadress och det är den till Gmail eftersom det är ett konto därifrån jag vill använda. Men kan jag efter att ha skapat kontot i telefonen ändra mailadressen på något sätt så jag visar adressen från Yahoo när jag skickar från Iphonen? Eller kan jag ställa in något när jag är inloggad på Gmail?
Tacksam för hjälp!
Hälsningar Fredrik
Sida 1 av 1
Ändra e-post adress på Iphone
Skrivet 23 apr 2012, 12:51
Skrivet 23 apr 2012, 12:51
Skrivet 25 apr 2012, 09:17
Använder du vanliga epostklienten eller Gmailapp?
Jonas :: Moderator - CD/DVD-bränning, Kameror, Print - om trycksaker samt Bildredigering.
Hjälpte jag dig, eller gillar du det jag skrev?!
Visa din uppskattning genom att klicka på Plus-ikonen till höger ----------------------------------------------------->>
Skrivet 25 apr 2012, 09:17
Använder du vanliga epostklienten eller Gmailapp?
Jonas :: Moderator - CD/DVD-bränning, Kameror, Print - om trycksaker samt Bildredigering.
Visa din uppskattning genom att klicka på Plus-ikonen till höger ----------------------------------------------------->>
Skrivet 25 apr 2012, 09:27
Hej!
Jag använder den vanliga klienten i Iphonen. Visste inte att det fanns en app för Gmail.
Går det att lösa mitt problem i den appen?
Skrivet 25 apr 2012, 09:27
Hej!
Jag använder den vanliga klienten i Iphonen. Visste inte att det fanns en app för Gmail.
Sida 1 av 1

Logga in
Bli medlem

Citera flera inlägg