AMD X2 4200+,OCZ Agility 3 Sata, 1000GB, 1000GB,Radeon x550 Maya 44 Mk2.Asus A8NE-Deluxe.3 GB minne.XP ibland W7.Nybörjad dator Corsair grafit + Corsair 650w gold
Sida 1 av 1
Ominstallation av en sony vaio med xp
Skrivet 08 feb 2012, 06:25
Jag skulle behöva installera om xp på en sony dator och har ej originalskivan kan det bli problem eller är det bara att köra på.Det är sambons dator hon blir nog trött om jag misslyckas.Jag har tidigare misslyckats med en sony,det gick inte att få igång den utan originalskivan.
Skrivet 08 feb 2012, 06:25
Jag skulle behöva installera om xp på en sony dator och har ej originalskivan kan det bli problem eller är det bara att köra på.Det är sambons dator hon blir nog trött om jag misslyckas.Jag har tidigare misslyckats med en sony,det gick inte att få igång den utan originalskivan.
Skrivet 08 feb 2012, 09:00
Citat
Det är sambons dator hon blir nog trött om jag misslyckas.Jag har tidigare misslyckats med en sony,det gick inte att få igång den utan originalskivan.
Med dom förutsättningarna skulle jag inte lägga nån tid på hennes gamla Sony.
Den är hennes problem.
Kanske dags att ominstallera sambo?
Skrivet 08 feb 2012, 09:00
Citat
Det är sambons dator hon blir nog trött om jag misslyckas.Jag har tidigare misslyckats med en sony,det gick inte att få igång den utan originalskivan.
Med dom förutsättningarna skulle jag inte lägga nån tid på hennes gamla Sony.
Den är hennes problem.
Kanske dags att ominstallera sambo?
Skrivet 08 feb 2012, 13:20
glidan, den 08 feb 2012, 06:25, sa:
Den bör ju ha en återställningspartition för återställning till leveransskick, dvs den typ av ominstallation som kommer med de flesta märkesdatorer. Dessutom ska det ha följt med ett program som gör att du kan bränna ut återställningsskivor. Visst kan det bli problem med standard XP-skivor eftersom de saknar drivrutiner som är specifika för datorn.
Skrivet 08 feb 2012, 13:20
glidan, den 08 feb 2012, 06:25, sa:
Den bör ju ha en återställningspartition för återställning till leveransskick, dvs den typ av ominstallation som kommer med de flesta märkesdatorer. Dessutom ska det ha följt med ett program som gör att du kan bränna ut återställningsskivor. Visst kan det bli problem med standard XP-skivor eftersom de saknar drivrutiner som är specifika för datorn.
Skrivet 18 feb 2012, 07:32
Jag är på g med en iwy så tanten får ta min 64x2 istället.
AMD X2 4200+,OCZ Agility 3 Sata, 1000GB, 1000GB,Radeon x550 Maya 44 Mk2.Asus A8NE-Deluxe.3 GB minne.XP ibland W7.Nybörjad dator Corsair grafit + Corsair 650w gold
Skrivet 18 feb 2012, 07:32
Jag är på g med en iwy så tanten får ta min 64x2 istället.
Sida 1 av 1
1 besökare läser just nu den här tråden, varav 0 medlem(mar) och 1 gäst(er)
Sök i Eforum
Senast obesvarade trådar
-
Liten kund hos Telia?
Forum: På konsumentens sida -
Program som registrerar vilka andra program som startas
Forum: Program - övriga -
Wifi på hotell, är det Vlan?
Forum: Nätverket - hårdvara -
fördela tabellvärden över veckodagarna
Forum: Access -
Svenska till latin
Forum: Språkfrågor -
HJÄLP! med VBA SetProperty vid rapportstart (LÖST)
Forum: Access -
Problem med IE9 med att skicka mail
Forum: Webbläsare -
Ersättare till My Phone Explorer
Forum: Mobiltelefoner -
Optisk illusion
Forum: Öppet forum! Ordet är fritt ... -
Samsung Galaxy S och Android 4
Forum: Mobiltelefoner

Logga in
Bli medlem

Citera flera inlägg