Hoppa till innehåll

Sida 1 av 1
  • Du kan inte starta en ny tråd
  • Du kan inte svara i tråden

adobe flash player

Medlem är utloggad   Dalkulla 

• Nykomling
  • Pip
  • Grupp: Medlemmar
  • Gick med: 2011-11-07

Skrivet 29 jan 2012, 20:54

svt/play begär ständigt nya uppladdningar av adobe flash player på Internet Explorer. Varför? När jag ska installera på nytt kommer jag inte in för att göra dettta. Vad ska jag göra?(Adobe flash player funterar i Google Crome som jag inte vill använda)

0

Medlem är utloggad   virtuosen2 

• Veteran
  • PipPipPipPipPip
  • Gick med: 2006-01-10

Skrivet 29 jan 2012, 21:09

Visa inläggDalkulla, den 29 jan 2012, 20:54, sa:

svt/play begär ständigt nya uppladdningar av adobe flash player på Internet Explorer. Varför? När jag ska installera på nytt kommer jag inte in för att göra dettta. Vad ska jag göra?(Adobe flash player funterar i Google Crome som jag inte vill använda)

Adobes skräp vill uppdatera cirka en gång i veckan. Om detta ="ständigt", så är det helt normalt för Adobes produkter. Om "ständigt" betyder oftare än cirka en gång/veckan, så är det något fel på din burk. Testa om ccleaner kan fixa din burk. Det är gratis. Googla på ccleaner.
Hej och hopp!
0

Medlem är utloggad   Cecilia 

• Beroende
  • Ikon
  • Grupp: Huvudmoderator
  • Gick med: 2003-05-06

Skrivet 29 jan 2012, 22:52

Visa inläggDalkulla, den 29 jan 2012, 20:54, sa:

Det är olika installationsfiler för Internet Explorer och Google Chrome.
Kan du ladda ner och installera härifrån: http://www.filehippo...flashplayer_ie/ I högerkolumnen väljer du "Flash Player 11.1.102.55 (IE)" eftersom de nyare är test-versioner.
0

• Veteran
  • PipPipPipPipPip

Skrivet 30 jan 2012, 18:30

Visa inläggCecilia, den 29 jan 2012, 22:52, sa:

Det är olika installationsfiler för Internet Explorer och Google Chrome.
Kan du ladda ner och installera härifrån: http://www.filehippo...flashplayer_ie/ I högerkolumnen väljer du "Flash Player 11.1.102.55 (IE)" eftersom de nyare är test-versioner.

Är det inte bättre att gå till Adobes egna sida och ladda ner rätt version (som enligt Adobe detekteras automatiskt)? Så har jag "alltid gjort", både med Flash och Reader. Tredjepartsleverantörer i all ära..
Hej och hopp!
0

Medlem är utloggad   Cecilia 

• Beroende
  • Ikon
  • Grupp: Huvudmoderator
  • Gick med: 2003-05-06

Skrivet 30 jan 2012, 19:18

Jovisst, virtuosen, det är ju det normala, men Dalkulla skrev att det inte gick att komma in på Adobes sida.
0

• Veteran
  • PipPipPipPipPip

Skrivet 31 jan 2012, 18:01

Visa inläggCecilia, den 30 jan 2012, 19:18, sa:

Jovisst, virtuosen, det är ju det normala, men Dalkulla skrev att det inte gick att komma in på Adobes sida.

Då är det nog något fel i registret i frågeställarens dator. Kan fixas med CCleaner+omstart.
Hej och hopp!
0
Sida 1 av 1
  • Du kan inte starta en ny tråd
  • Du kan inte svara i tråden

1 besökare läser just nu den här tråden, varav 0 medlem(mar) och 1 gäst(er)

Senast obesvarade trådar
Prenumerera på nyheter

Missa inte våra nya
smarta nyhetsbrev
Beställ direkt:

Extreme

Läs mer om nyhetsbreven här!
PC för Alla-nätverket