DePhaz
- Användare
-

-
Grupp:
Medlemmar
-
-
Gick med:
2011-05-24
Skrivet 08 jan 2012, 14:32
Med risk för att jag senare får äta upp det jag sagt förklarar jag fallet delvis löst. Men vet inte varför.
Jo, jag har en del downloads men det har väl alla som spelar The sims 2. Det fungerar liksom inte utan eftersom EA har så tråkiga kläder/möbler och liknande. Rensade ut ett par saker innan jul som jag inte använder.
I vilket fall som helst så fick de värst drabbade simmarna flytta till ett nytt hus. Inredde det på samma sätt (inga nerladdade möbler och det hade de inte innan heller) och nu har jag spelat ett par sim dagar utan att jag sett problemet igen. Simmarna viftar med armarna och beter sig men inget "blödande" syns. Den ena kvinnan kan till och med bära sina nerladdade kläder utan problem. En ändring gjorde jag mot innan och det var att jag inte lät familjens papegoja följa med i flytten. Just fåglar och marsvin verkar orsaka dessa problem, ej hund och katt.
I fallet med den värst drabbade familjen tror jag dock att själva tomten var korrupt och det blev den i så fall innan Djurliv installerades. Vill minnas att jag provade ett fusk men fick det fel och spelet gjorde en "nollställning" på tomten. Då började detta grafikproblem och tydligen förvärrades det när Djurliv installerades och familjen "skaffade" en fågel. Någon annan som varit med om detta problem?
0