Jag har XP och sedan jag uppgraderade från ie7 till ie8 går det inte att skriva i kommentars- och statusfälten i Facebook. Jag har inga problem med något annat program eller någon annan sida bara Facebook. Har letat runt efter information på nätet, "städat" datorn och försökt allt möjligt men förstår inte vad det beror på. Ibland kan jag skriva 2-3 bokstäver men sen är det stopp. Tacksam för tips.
Sida 1 av 1
Kan inte skriva i Facebook med IE8
Skrivet 21 nov 2011, 01:15
Skrivet 21 nov 2011, 01:15
Skrivet 21 nov 2011, 11:26
Provat om det går med någon annan webbläsare?
Exempelvis Firefox funkar fortfarande med XP.
Avast Antivirus, Comodo Firewall, LibreOffice, Mozilla Firefox, PDF-XChange Viewer, Piriform CCleaner, Puran Defrag... Alla är de gratis!
Skrivet 21 nov 2011, 11:26
Provat om det går med någon annan webbläsare?
Avast Antivirus, Comodo Firewall, LibreOffice, Mozilla Firefox, PDF-XChange Viewer, Piriform CCleaner, Puran Defrag... Alla är de gratis!
Skrivet 28 nov 2011, 19:47
Om engelska går bra finns det några tips på http://answers.micro...1c-15137714b506
Skrivet 28 nov 2011, 19:47
Om engelska går bra finns det några tips på http://answers.micro...1c-15137714b506
Skrivet 28 nov 2011, 22:10
Hej Cecilia - tack för tipset. Jag har provat det redan (plus typ femtioelva andra jag hittade på nätet
) men det fungerade tyvärr inte. Det hela slutade nu med att jag gick tillbaka till IE7 och nu fungerar det igen.
Skrivet 28 nov 2011, 22:10
Hej Cecilia - tack för tipset. Jag har provat det redan (plus typ femtioelva andra jag hittade på nätet
) men det fungerade tyvärr inte. Det hela slutade nu med att jag gick tillbaka till IE7 och nu fungerar det igen.
Sida 1 av 1
1 besökare läser just nu den här tråden, varav 0 medlem(mar) och 1 gäst(er)
Sök i Eforum
Senast obesvarade trådar
-
fördela tabellvärden över veckodagarna
Forum: Access -
Svenska till latin
Forum: Språkfrågor -
HJÄLP! med VBA SetProperty vid rapportstart
Forum: Access -
Problem med IE9 med att skicka mail
Forum: Webbläsare -
Ersättare till My Phone Explorer