Hoppa till innehåll

Sida 1 av 1
  • Du kan inte starta en ny tråd
  • Du kan inte svara i tråden

Beta testare sökes. ...är detta reklam?

Medlem är utloggad   dick_a 

• Aktiv
  • PipPipPip
  • Grupp: Medlemmar
  • Gick med: 2008-08-06

Skrivet 23 sep 2011, 17:24

Jag har fixat en mobilanpassad CRM-tjänst och skulle vilja ha kommentarer och synpunkter från folk som har huvudet på skaft. Nu riskerar ju den här förfrågan att tolkas som reklam, och så får man på tafsen för det. ...men var finner man vakna teknikintresserade betatestare om inte här? Nu hade jag ju kunnat vara ful och skriva ut adressen, men jag vill först få ett svar från någon med lite ansvar här.

...och inte vet jag om det spelar någon roll, men tjänsten kommer att vara gratis för det lilla företaget med färre än 50 kunder och 250 kontaktpersoner i systemet. Med det menar jag att för enskilda personer så kommer detta rimligen att vara gratis varför "reklamvärdet" för mig är mindre, även om jag förstår att det finns ett sådant. Men jag vill ju bara ha synpunkter. Som pappa till det hela så vet jag ju hur allt är tänkt att fungera, men som pappa kan man vara hemskt trångsynt vet jag.

Vad säger ni?
För ett enklare SBA (Systematiskt Brandskyddsarbete)
i-sba.se
0

Medlem är utloggad   Cecilia 

• Beroende
  • Ikon
  • Grupp: Huvudmoderator
  • Gick med: 2003-05-06

Skrivet 23 sep 2011, 17:43

Vi har tidigare accepterat länkar till egna webbplatser när det har varit i samband med att folk har efterfrågat kritik på dem. Så vitt jag kan bedöma utifrån det du skriver verkar detta vara likartat. Om vi, efter att ha kollat upp sidorna, skulle bedöma att det verkar vara alltför mycket reklam för egen vinning så finns ju alltid möjligheten att du skickar ett PM med adressen till dem som är intresserade.

Cecilia
Moderator
0

Medlem är utloggad   dick_a 

• Aktiv
  • PipPipPip
  • Grupp: Medlemmar
  • Gick med: 2008-08-06

Skrivet 23 sep 2011, 17:55

Tack för svaret Cecilia!

Här finns den: PrioTel.se

Det är bara att registrera sig och köra på!

Mvh

Dick
För ett enklare SBA (Systematiskt Brandskyddsarbete)
i-sba.se
0
Sida 1 av 1
  • Du kan inte starta en ny tråd
  • Du kan inte svara i tråden

1 besökare läser just nu den här tråden, varav 0 medlem(mar) och 1 gäst(er)

Senast obesvarade trådar
Prenumerera på nyheter

Missa inte våra nya
smarta nyhetsbrev
Beställ direkt:

Extreme

Läs mer om nyhetsbreven här!
PC för Alla-nätverket