Hoppa till innehåll

Sida 1 av 1
  • Du kan inte starta en ny tråd
  • Du kan inte svara i tråden

Windows Vista Ultimate

Medlem är utloggad   41588 

• Användare
  • PipPip
  • Grupp: Medlemmar
  • Gick med: 2009-08-05

Skrivet 16 sep 2011, 14:50

Hej,
jag har operativ systemet : windows vista ultimate, och den verkar inte vara orginalet. jag öppnade datorn som vanligt men kunde inte komma till själva hur man nu säger '' skrivbordet'' skärmen var svart utan ikoner och de frågade efter produktkod.

så jag vill ha någon som kan hjälpa mig, hur kan jag rädda mina sparade dokument,bilder och så vidare. Tills jag har kunnat installera orginal operativ system. Jag har gjort återställning , vilket inte hjälpte, jag har kopplat flash minne i felsäkerhets läge men det funkade inte heller, datorn kunde inte läsa flash minnet.. igenom felsäkerhets läge. så jag kunde inte överföra mina filer
0

Medlem är utloggad   NoWin 

• Aktiv
  • PipPipPip
  • Grupp: Medlemmar
  • Gick med: 2009-02-11

Skrivet 16 sep 2011, 15:05

Hämta Ubuntu på http://www.ubuntu-se...drupal/download och bränn en bootbar skiva. Boota datorn mot skivan och du kan köra Ubuntu mot skivan, anslut extern disk/usb-minne och kopiera filerna du vill ha kvar.
0

Medlem är utloggad   Cecilia 

• Beroende
  • Ikon
  • Grupp: Huvudmoderator
  • Gick med: 2003-05-06

Skrivet 20 sep 2011, 17:15

Alternativt flytta över hårddisken till en annan dator som extradisk, antingen internt monterad eller ansluten extern med hjälp av en adapter eller ett kabinett.
0
Sida 1 av 1
  • Du kan inte starta en ny tråd
  • Du kan inte svara i tråden

1 besökare läser just nu den här tråden, varav 0 medlem(mar) och 1 gäst(er)

Senast obesvarade trådar
Prenumerera på nyheter

Missa inte våra nya
smarta nyhetsbrev
Beställ direkt:

Extreme

Läs mer om nyhetsbreven här!
PC för Alla-nätverket