Hoppa till innehåll

Sida 1 av 1
  • Du kan inte starta en ny tråd
  • Du kan inte svara i tråden

internet explorer 8.0 beta - internet explorer 7.0

• Aktiv
  • PipPipPip
  • Grupp: Medlemmar
  • Gick med: 2007-05-05

Skrivet 18 mar 2008, 20:19

Hej!
Jag premunererar på "pc för allas" nyhetsbrev ok för några veckor sedan så stod det att man kunde ladda ned en betaversion av internet explorer 8.0.  Jag testade det för att det kune vara kul men nytt och fräscht men det fungerar inte bra. Så min fråga är kan man "nedgradera" från beta 8.0 till 7.0 eller måste man avistalera hela internet explorer och instalera på nytt. om man måste instalera på nytt försvinner favoriterna då.
0

Medlem är utloggad   JoAr 

• Flitig
  • PipPipPipPip
  • Gick med: 2008-03-16

Skrivet 18 mar 2008, 20:33

Enligt Microsoft skall Internet Explorer 7 komma tillbaka automatiskt om du avinstallerar Internet Explorer 8 beta 1. Är du orolig för dina bokmärken så kan du alltid ta en kopia av dem. De ligger vanligtvis i foldern C:\Documents and Settings\DittAnvändarKontoNamn\Favorites eller motsvarande foldernamn på svenska (jag har engelsk Windows XP). Kopiera hela foldern till ett säkert ställe så har du en backup ifall olyckan skulle vara framme av helt andra orsaker.
0

• Aktiv
  • PipPipPip
  • Gick med: 2007-05-05

Skrivet 19 mar 2008, 17:55

jag gick in på kontrollpanelen och tryckte på avlinstalera program men jag hittar inte internet explorer hur gör jag då
0

Medlem är inloggad   Cecilia 

• Beroende
  • Ikon
  • Grupp: Huvudmoderator
  • Gick med: 2003-05-06

Skrivet 19 mar 2008, 18:13

Har du Vista? I så fall hittade jag:
This means that IE8 Beta 1 will not appear in the Uninstall or Change a Program list, but in that of all the updates deployed. Therefore, via Control Panel, Programs, and View Installed Updates, you will see IE8 Beta 1, and here you can click Remove.
http://news.softpedi...a-1-80510.shtml

0
Sida 1 av 1
  • Du kan inte starta en ny tråd
  • Du kan inte svara i tråden

1 besökare läser just nu den här tråden, varav 0 medlem(mar) och 1 gäst(er)

Senast obesvarade trådar
Prenumerera på nyheter

Missa inte våra nya
smarta nyhetsbrev
Beställ direkt:

Extreme

Läs mer om nyhetsbreven här!
PC för Alla-nätverket