Hoppa till innehåll

Sida 1 av 1
  • Du kan inte starta en ny tråd
  • Du kan inte svara i tråden

Gratis program..lägga var?

Medlem är utloggad   Pellepop 

• Användare
  • PipPip
  • Grupp: Medlemmar
  • Gick med: 2010-03-03

Skrivet 20 jul 2010, 11:27

Hejsan vänner!Vet ej om gubben la denna fråga på rätt avdelning..?Är intresserad att räkna högtalarlådor,o har fått tips om ett seriöst gratisprogram.Men när jag kommer till den punkt att jag ska ta hem det,så får jag en fråga till vilket tidigare program ja ska lägga det!?Det kommer upp en ruta med alla mina program,där jag får en fråga på engelska var jag ska koppla det till..?Samt att jag även kan välja att lägga det till assosiarer..QUE?Hur gör jag..o var ska man lägga sådana?Undrande gubbe!/Med de vänligaste hälsningar :Gubben
0

Medlem är inloggad   Cecilia 

• Beroende
  • Ikon
  • Grupp: Huvudmoderator
  • Gick med: 2003-05-06

Skrivet 20 jul 2010, 11:34

Du får nog beskriva mycket mer, t ex vilken webbläsare använder du, vilken webbsida är det du är på och vad klickar du på.
0

Medlem är utloggad   Pellepop 

• Användare
  • PipPip
  • Gick med: 2010-03-03

Skrivet 20 jul 2010, 11:44

Det är windows senaste webläsare,o sidan är www.linearteam.dk Program:Winisd program.Med det så kan jag/ni andra intresserade räkna ut högtalarlådor.Ska visst klara slutna, basreflex o 4.e ord bandpass(Ursäkta men nu slirade gubben iväg med mambojambo,men kanske finns nån mer som är nyfiken;-) ).Där får jag frågan precis när jag ska ladda hem det,var jag vill lägga det(o då inte på vilken hårddiskpartition,utan till vilket befintligt tidigare program)Är nog bara lite trög,men har alldrig fått den frågan förr!?MVH
0

Medlem är utloggad   Thomas1 

• Veteran
  • PipPipPipPipPip
  • Gick med: 1999-02-25

Skrivet 20 jul 2010, 12:09

Citat

Där får jag frågan precis när jag ska ladda hem det,var jag vill lägga det(o då inte på vilken hårddiskpartition,utan till vilket befintligt tidigare program

Det är nog den vanliga frågan om var du ska spara programmet som du laddar ner. Välj ett lämpligt ställe att spara filen t.ex. skrivbordet och klicka på Ok.

Thomas
"Ju mer man tänker efter, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar"
-Nalle Puh
0

Medlem är inloggad   Cecilia 

• Beroende
  • Ikon
  • Grupp: Huvudmoderator
  • Gick med: 2003-05-06

Skrivet 20 jul 2010, 12:14

Klickar du på download-länken på sidan http://www.lineartea...x?pageid=winisd eller på http://www.lineartea...download=winisd ?
Sedan är det väl lämpligt att spara winisdbeta.exe på Skrivbordet om du får upp någon fråga om var filen ska sparas. Man kan ju högerklicka på nedladdningslänkar och välja att filen ska sparas på datorn.

För det som du beskriver händer inte mig.
0
Sida 1 av 1
  • Du kan inte starta en ny tråd
  • Du kan inte svara i tråden

1 besökare läser just nu den här tråden, varav 0 medlem(mar) och 1 gäst(er)

Senast obesvarade trådar
Prenumerera på nyheter

Missa inte våra nya
smarta nyhetsbrev
Beställ direkt:

Extreme

Läs mer om nyhetsbreven här!
PC för Alla-nätverket