Hoppa till innehåll

Foto

Skicka nyhetsbrev i Outlook, men vart ska koden in?

• Vänligen logga in för att kunna svara
2 svar till detta ämne

#1 Cirtap

Cirtap

Användare

• Medlemmar
  • PipPip
  • 50 inlägg

Postad 29 mars 2010 klockan 13:41

Har gjort ett nyhetsbrev i HTML och laddat upp nyhetsbrev.html + bilder till servern.
Nu när jag skall testskicka ett brev till mig tar det stopp.

Har nu letat mig gråhårig i Outlook 2007 efter "visa källa" eller liknande, så att jag kan lägga in den HTML som ska generera mitt nyhetsbrev.

Lägger jag in koden direkt i mailet blir ju den koden jag skickar. Vilket inte är meningen.

/Cirtap

#2 Cluster

Cluster

Omniscient

• Moderatorer
  • 7 992 inlägg

Postad 29 mars 2010 klockan 13:54

I ett nytt e-postmeddelande, klicka på Bifoga Fil
Leta upp din fil och markera den, välj sedan Infoga som text nere till höger i fildialogen (se bild).
Bifogad fil  insert.png   57,37K   49 Antal nerladdningar

#3 Cirtap

Cirtap

Användare

• Medlemmar
  • PipPip
  • 50 inlägg

Postad 29 mars 2010 klockan 14:01

Tack Cluster!
Vissa har det helt klart lättare än andra.
/Cirtap

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

pc för alla Senaste nytt

• Billig telefon med lyxkänsla

2014-sep-01, 13:00
    Vill du ha något riktigt stiligt att sitta och surfa med på bussen, utan att behöva betala vansinniga summor för privilegiet? ZTE:s nya modell komb...
  • Facebook testar sök på äldre inlägg

2014-sep-01, 11:44
    En ny Facebook-funktion för mobila enheter ska göra det möjligt att söka på inlägg som du har sett tidigare.
  • Här får du Spotify för hela familjen

2014-sep-01, 08:25
    Musiktjänsten Spotify släpper en ny tjänst som låter familjer dela på ett konto till ett nedsatt pris.
  • Samsung satsar på Nokias kartor

2014-sep-01, 06:21
    Med hjälp av ett nytt samarbetsavtal kommer Nokias karttjänst att levereras med Samsungs Galaxy-telefoner.
  • Sonos-utmanare i två storlekar

2014-aug-29, 14:00
    Multiroom M7 och lillasyskon M5 är Samsungs senaste sladdlösa högtalare, och deras första med multiroom-funktion. De är tänkta att ge Sonos en matc...
  • Användarprofiler kommer till Chrome

2014-aug-29, 07:23
    Nästa version av Chrome kommer enligt Google att få stöd för olika användarprofiler.
  • 6 Snapchat-foton med busiga bildtexter

2014-aug-28, 12:07
    Appen Snapchat går ut på att skicka foton till vänner som endast visas i några sekunder. Tack vare möjligheten att lägga till en kort kommentar bli...
  • 9 användbara tillägg i Firefox

2014-aug-28, 12:02
    En av de stora styrkorna med Firefox är möjligheten att förbättra webbläsaren med tillägg. Här är några av de bästa.
  • Facebook svarar på kritik om Messenger

2014-aug-28, 11:48
    När Facebook började tvinga användarna att använda Messenger rasade användarna. Nu går företaget ut med en förklaring.
  • Microsoft släpper reparerad uppdatering

2014-aug-28, 04:02
    Efter två veckor har Microsoft släppt en uppdaterad version av en säkerhetsuppdatering som orsakade blåskärm hos många användare.

Prenumerera på nyheter

Missa inte PC för Allas
smarta nyhetsbrev
Läs mer om nyhetsbreven här!
  PFA Express
  Veckans surftips
  Extreme
PC för Alla-nätverket