Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

AVI till MP4


Caroliine

Rekommendera Poster

Hej. Jag hittade några filmer av formatet AVI. Tyvärr så kan inte min Windows Media Player spela upp dem, så jag undrade om det finns någon som vet något GRATIS program som kan göra om AVI-filer till MP4? Tack på förhand.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Istället för att konvertera så kan du ju testa att ladda ner VLC mediaplayer som är ett gratisprogram som kan spela upp det mesta.

 

http://www.snabbstart.com/download/vlc-media-player

 

Om du med AVI menar xvid filmer med.avi ändelse kommer det att fungera Den andra typen från videokameror är jag osäker på om VLC kan spela upp,har aldrig testat.

 

LARSAS

[inlägget ändrat 2007-12-16 19:13:14 av LARSAS2]

[inlägget ändrat 2007-12-16 19:14:47 av LARSAS2]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Men åh, din (ett-ord-som-vi-inte-vill-ha-här), varför läser du inte frågan?

 

Hon undrar över ett program som är GRATIS!

 

Hur många tror du laddar ner skiten som du tipsar om, för att sedan surt inse att det inte är gratis?

 

Allihop: Programmet "SUPER" kommer bara tillåta dig att konvertera 30% av filen, om du inte köper programmet.

 

 

[inlägget ändrat 2008-02-12 22:10:09 av Mr Andersson]

 

[inlägget ändrat 2008-02-12 22:10:30 av Mr Andersson]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem är dum?

 

"Do NOT purchase a copy of SUPER © from anyone,

whether they are providing it on a CD/DVD, by email, by

indicating a download link or by any other means.

 

SUPER © is 100% FREE to download and to use.

Any attempt to sell SUPER © such as on eBay, is THEFT.

Violators will be prosecuted to the full extent of the law.

 

SUPER © is a FREEWARE that cannot be sold under

any circumstances."

 

SUPER är 100% gratis. Och har således ingen begränsning som gör att man endast kan konvertera 30%.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SUPER är 100% gratis! Den som påstår något annat har fel. Jag vet inte var du [Marcusito] har fått att man måste köpa det ifrån, men du har förmodligen inte testat det. Det går ju inte ens att köpa?!

 

Men åh, din *PIP*, varför kontrollerar du inte fakta innan du öppnar käften?

 

 

 

[inlägget ändrat 2008-02-12 22:11:40 av Mr Andersson]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis som lizardKng och LARSAS2 säger är ju det bästa att spela filmen som den är. Kvaliten blir bättre och du sparar tid. Då är VLC media player bäst (//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=1009978#1010068).

 

Men formatet gör att det kan uppstå problem. Du kan exemplevis inte bränna filmerna till en DVD, bara till cd, vilket gör att dvd-spelaren inte klarar att spela upp dem (om du inte har en dvd-spelare med divx format såklart). Därför kan det ju vara bra att redan ha de konverterade. Och då är SUPER det bästa valet enligt mig. Men ska du bara titta på filmerna är VLC bäst!

 

/Niclas

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 10 months later...

jag behöver hjälp med att hitta in download länk till super jag hittar ingen själv kan någon lägga upp in direkt länk till "download super now"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...