Hej!
Jag har ett problem och en fundering.
Först till problemet - av någon anledning så kan jag inte associera .doc-filer till Word. Det går att associera med vilket program som helst i övrigt men det hjälper inte när jag vill öppna det i Word.
En fundering - Hur gör jag för att associera nya filformat och protokoll till program? D v s format och program som inte står i den färdiga listan.
Jag kanske ska säga att jag har Vista Ultimate.
Sida 1 av 1
Associera filer?
Skrivet 24 mar 2007, 12:33
Skrivet 24 mar 2007, 12:33
Skrivet 24 mar 2007, 12:42
Citat
Maceo skrev:
...av någon anledning så kan jag inte associera .doc-filer till Word. Det går att associera med vilket program som helst i övrigt men det hjälper inte när jag vill öppna det i Word.
Får du något felmeddelande?
Vilken version av Word handlar det om? Är det Word i Office 2007, så heter filerna .docx, men det kanske du redan vet?
Skrivet 24 mar 2007, 12:42
Citat
Maceo skrev:
...av någon anledning så kan jag inte associera .doc-filer till Word. Det går att associera med vilket program som helst i övrigt men det hjälper inte när jag vill öppna det i Word.
Får du något felmeddelande?
Vilken version av Word handlar det om? Är det Word i Office 2007, så heter filerna .docx, men det kanske du redan vet?
Skrivet 24 mar 2007, 14:51
Nej, inget felmeddelande. Ingetning händer. Även fast formatet heter docx nu så borde jag väl ändå kunna associera .doc till word eftersom de filerna går att öppna i word 2007?
Skrivet 24 mar 2007, 14:51
Nej, inget felmeddelande. Ingetning händer. Även fast formatet heter docx nu så borde jag väl ändå kunna associera .doc till word eftersom de filerna går att öppna i word 2007?
Sida 1 av 1

Logga in
Bli medlem

Citera flera inlägg