ErrorSafe m.m.....
Skrivet 14 apr 2006, 10:02
Tack för tips som hjälpt.
Men det funkade inte direkt utan jag fick klura lite.
Jag hittade en del av de rader som skulle raderas i Registret med hjälp av din text-fil, men de gick inte att radera........
Det visade sig att en del rader i registret var skrivskyddade (endast läsbehörighet (för samtliga användare).
Redigera --> Behörigheter... och där var bocken för fullständiga urbockad.
Skulle tro att det var Errorsafe som ville skydda sig och ändrade behörigheten.
Frågor:
Skall det finnas rader i registret som normalt skall vara skrivskyddade?
Finns det något satt att ställa om behörigheten för alla rader i registret?
Skrivet 14 apr 2006, 10:02
Tack för tips som hjälpt.
Jag hittade en del av de rader som skulle raderas i Registret med hjälp av din text-fil, men de gick inte att radera........
Det visade sig att en del rader i registret var skrivskyddade (endast läsbehörighet (för samtliga användare).
Frågor:
Frågor:
Skrivet 22 jul 2006, 10:14
GÅR ATT TA BORT MED SPYBOT SEARCH & DESTROY, HAR SJÄLV GJORT SÅ
HANS
Skrivet 22 jul 2006, 10:14
GÅR ATT TA BORT MED SPYBOT SEARCH & DESTROY, HAR SJÄLV GJORT SÅ
HANS
HANS
Skrivet 22 jul 2006, 10:44
Och du kan väl låta bli att skrika.
Jag tror inte att Spybot räckte för alla typerna av infektionerna som fanns i datorn, dessutom så får vi väl hoppas att vajlent har fixat det hela på 4 månader.
Skrivet 22 jul 2006, 10:44
Och du kan väl låta bli att skrika.
Jag tror inte att Spybot räckte för alla typerna av infektionerna som fanns i datorn, dessutom så får vi väl hoppas att vajlent har fixat det hela på 4 månader.
Skrivet 22 jul 2006, 12:31
Spyboot räcker omöjligt till för att utrota ErrorSafe
Skrivet 22 jul 2006, 12:31
Spyboot räcker omöjligt till för att utrota ErrorSafe
Skrivet 22 jul 2006, 23:24
Jag ringde till Errorsafe för ett antal veckor sedan och frågade hur man kom undan deras popup-reklam. Tjejen i kundtjänst svarade att hon inte visste utan att de köper sin reklamtjänst från en tredje part.
Det som bör funka är om man hittar den site som hostar reklamen och tar bort den i din egen host-fil. De som inte vet vad jag pratar om kan gott läsa runt lite på nätet :)
[Inlägget ändrat 2006-07-23 00:26:09 av mryb]
Skrivet 22 jul 2006, 23:24
Jag ringde till Errorsafe för ett antal veckor sedan och frågade hur man kom undan deras popup-reklam. Tjejen i kundtjänst svarade att hon inte visste utan att de köper sin reklamtjänst från en tredje part.
Det som bör funka är om man hittar den site som hostar reklamen och tar bort den i din egen host-fil. De som inte vet vad jag pratar om kan gott läsa runt lite på nätet :)
Skrivet 23 jul 2006, 11:07
Spybot tog bort 4 nycklar i systemregister för mig, om det var allt det vet jag inte, men jag har inte några problem med reklam
HANS
Skrivet 23 jul 2006, 11:07
Spybot tog bort 4 nycklar i systemregister för mig, om det var allt det vet jag inte, men jag har inte några problem med reklam
HANS
HANS
Skrivet 23 jul 2006, 22:44
Errosafereklam förstör min hemsida!
Jag använder V3 URL redirect för att få en lätt adress till min hemsida men reklam för Errorsafe tar över helt och gör att folk inte tittar på sidan. Har ni några tips?
/Stefan
Skrivet 23 jul 2006, 22:44
Errosafereklam förstör min hemsida!
Jag använder V3 URL redirect för att få en lätt adress till min hemsida men reklam för Errorsafe tar över helt och gör att folk inte tittar på sidan. Har ni några tips?
/Stefan
/Stefan
Skrivet 24 jul 2006, 08:02
Eftersom den här tråden har blivit så rörig av alla som har bett om hjälp i den så kan du Stefan väl starta upp din egen tråd genom att trycka på Skriv inlägg i vänsterkanten. Har lite svårt att förstå men om det gäller att du får reklam på din egen webbsida så välj hellre forumet Webb-allmänt än Spionprogram.
Skrivet 24 jul 2006, 08:02
Eftersom den här tråden har blivit så rörig av alla som har bett om hjälp i den så kan du Stefan väl starta upp din egen tråd genom att trycka på Skriv inlägg i vänsterkanten. Har lite svårt att förstå men om det gäller att du får reklam på din egen webbsida så välj hellre forumet Webb-allmänt än Spionprogram.
Skrivet 26 dec 2006, 23:57
Hej! Jag tycker att man ksa skriva till företaget i fråga och tala om vad man tycker och sen även vidarebefordra adressen så all kan skicka e-post dit.
Här är e-post adressen info@errorsafe.com
Här kommer även företagets adress
Citat
Brazil, Rua Luiz de Conto, 133 Toledo, Parana samt telefon
+1 786 513 02 44
Hälsningar Snowman
Skrivet 26 dec 2006, 23:57
Hej! Jag tycker att man ksa skriva till företaget i fråga och tala om vad man tycker och sen även vidarebefordra adressen så all kan skicka e-post dit.
Hälsningar Snowman
Citat
Brazil, Rua Luiz de Conto, 133 Toledo, Parana samt telefon
+1 786 513 02 44
+1 786 513 02 44
Hälsningar Snowman
Skrivet 26 feb 2007, 18:55
jag har fått errorsafe och winremover... och de vill fan inte försvinna.. hade det på min förra dator med och var tvungen att formatera om..
skulle vara tacksam om ni kunde ta en titt på det.
jooLogfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 18:23:34, on 2007-02-26 Platform: Windows XP SP2 (Win
Skrivet 26 feb 2007, 18:55
jag har fått errorsafe och winremover... och de vill fan inte försvinna.. hade det på min förra dator med och var tvungen att formatera om..
jooLogfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 18:23:34, on 2007-02-26 Platform: Windows XP SP2 (Win
Skrivet 26 feb 2007, 19:28
Byt namn på HijackThis.exe till rensare.exe och sen scanna en ny logg och skicka den.
Öppna en ny\egen tråd när du skickar loggen.
Skrivet 26 feb 2007, 19:28
Byt namn på HijackThis.exe till rensare.exe och sen scanna en ny logg och skicka den.
Öppna en ny\egen tråd när du skickar loggen.
1 besökare läser just nu den här tråden, varav 0 medlem(mar) och 1 gäst(er)
Sök i Eforum
Senast obesvarade trådar
-
YouTube-Converter-Mp3
Forum: Ljud & Musik – övrigt -
Bärbar för bildbehandling
Forum: Köpa/Bygga dator -
Aktiva fönster som ej visas.
Forum: Windows 7 -
Beskära video, freehand
Forum: Film- och Videoredigering -
Finns det några modiga webbutvecklare? Om ja, vi söker dig!
Forum: Karriär & Utbildning -
Hexagon is looking for a Program Manager Software in Stockholm!
Forum: Karriär & Utbildning -
Duktig bildredigerare Sökes!
Forum: Bildredigering -
epost i retur
Forum: Epostprogram -
The Flod, ny hemsida!
Forum: Webbutveckling - övrigt -
Uttryck i underformulär som i exempeldatabas
Forum: Access

Logga in
Bli medlem

Citera flera inlägg