Jag undrar om nån har en Amiga att sälja till mig ? Helst med HD och mycket tillbehör t.ex. spel
Sida 1 av 1
Amiga köpes
Skrivet 27 mar 2000, 15:41
Skrivet 27 mar 2000, 15:41
Skrivet 13 maj 2000, 00:57
Nej, men jag har en skärm du kan få. Du får dock hämta den själv. Det är en 14 tums dualsync. M1438 tror jag att den heter. Kan inte ens garantera att den funkar då den stått i källaren i ett par år.
Skrivet 13 maj 2000, 00:57
Nej, men jag har en skärm du kan få. Du får dock hämta den själv. Det är en 14 tums dualsync. M1438 tror jag att den heter. Kan inte ens garantera att den funkar då den stått i källaren i ett par år.
Skrivet 29 jun 2000, 12:57
Jag har en Amiga 2000 med en extra diskenhet 14-tums skärm, tangentbord, kablage, bruksanvisningar, ca. 100 spel och program för 700:- men du får hämta den själv! Allt funkar men jag har ingen hårddisk! +Joystick och mus! +Speciell musmatta efterssom den nya typen musmattor inte fungerar! +Prutbart!
Skrivet 29 jun 2000, 12:57
Jag har en Amiga 2000 med en extra diskenhet 14-tums skärm, tangentbord, kablage, bruksanvisningar, ca. 100 spel och program för 700:- men du får hämta den själv! Allt funkar men jag har ingen hårddisk! +Joystick och mus! +Speciell musmatta efterssom den nya typen musmattor inte fungerar! +Prutbart!
Skrivet 29 jun 2000, 21:26
Du får det dubbla för den om du kan skicka den med post, eftersom jag bor i Östersund som ligger i norrland så är det en bra bit att åka till Helsingborg.
Skrivet 29 jun 2000, 21:26
Du får det dubbla för den om du kan skicka den med post, eftersom jag bor i Östersund som ligger i norrland så är det en bra bit att åka till Helsingborg.
Sida 1 av 1
1 besökare läser just nu den här tråden, varav 0 medlem(mar) och 1 gäst(er)
Sök i Eforum
Senast obesvarade trådar
-
Hur låser jag Spry tabbed panels
Forum: Webbeditorer och publiceringsverktyg -
VMware (och liknande) + brandvägg/antivirus
Forum: Brandväggar -
Tips på kortaste-vägen program/online-sida?
Forum: GPS -
Autentisering via STS/SAML/WIF
Forum: Programmering - övrigt -
Sociala updateringar syns inte i messinger
Forum: Chattprogram - ICQ, MSN m fl -
OpenOffice Kalkylblad Problem
Forum: Kalkylprogram - Excel m fl -
Kan inte se bild på messenger
Forum: Chattprogram - ICQ, MSN m fl -
Lagerhantering i Layouter
Forum: Program - övriga -
Adaptrar till ATA/AE-kontakter