Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

skriptfel + adblock


theresen

Rekommendera Poster

hej.
 

jag har börjat få en massa skriptfels rutor på min dator. jag formaterade datorn i aug och efter det så har detta börjat. det blev också mycket värre när jag hade tagit bort min adblock så det verkar vara all reklam som datorn reagerar på.

jag tog bort adblock därför att när jag skulle installera det igen efter formateringen så funkade det inte som det gjort innan när det fanns en liten ikon uppe i högra hörnet där man kunde stänga av tillfälligt på vissa sidor tex tv4 play och jag hittar inte den versionen igen.

 

fb är värst vad gäller skriptfel, ska jag skriva en kommentar så kommer det upp flera rutor efter varandra och har jag skrivit fel och ska ta bort en bokstav så kommer det också upp flera rutor efter varandra.

men på de flesta sidor kommer det upp skriptfels rutor.

 

hur får jag bort skriptfels rutorna och var hittar jag en adblock som man enkelt kan stänga av och på som man själv vill?

 

fb verkar inte ladda ordentligt, ibland saknas skicka knappen när man skrivit en kommentar och krysset för att återgå till sidan när man klickat på en bild man vill titta närmare på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

Båda länkarna fungerar fortfarande för mig. Vilken har du problem med?

Läste fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...