Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vad händer med WMP?


1234 nörd

Rekommendera Poster

1234 nörd

Förr i världen kunde jag arrangera mina CD-skivor via WMP i datorn. Jag kunde ladda ner skivorna och sedan redigera till "örongodis". Jag har av olika orsaker tvingats installera om WMP. Förut kunde man lägga programmet på den externa hårddisken, vilket inte fungerar på min dator idag. Numer är resultatet som jag ser det är att jag inte kan ladda ner mina skivor till programmet. Då detta har fungerat tidigare vill jag veta om jag är den enda som har problem med detta, eller om jag har fel på min dator. Eller är det ett klumpigt försök att försöka hindra tjuvkopiering?

 

Enligt EU-rätten hyr jag programmet av tillverkaren, varför det åligger tillverkaren att hålla programmet intakt. Men inom datorvärlden har man för vana att ändra förutsättningarna hela tiden. Det ända som inte förbättras är kvalitén på antivirusvarianten som medföljer.

 

Kan man få en kommentar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror du kanske använder fel begrepp inom kontexten av Windows Media Player. När du säger att du laddar ned dina skivor tlll programmet, laddar du ned dem ifrån nätet eller kopierar du ifrån cd-skivor?

 

Att du inte kan installera programmet på en extern disk borde inte påverka funktionaliteten i programmet. 

 

Vilken version av Windows har du? Vilken version av Windows Media Player kör du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...